کد خبر: ۹۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۱

اکرمی: معترضان را ضدولایت نخوانیم

بعداز انتخابات سیاست برعقل پیشی گرفت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه بداخلاقی بعد از انتخابات عمدتاً اتهامات و فرافکنی و برچسب های ناچسب به برخی افراد بود تاکید کرد که اگر برخی افراد انتقاد می‌کنند و اعتراضی دارند نباید به آنها نسبت‌های ناروا داد و آنان را منافق و ضد ولایت فقیه خواند. 

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: «اگر انتقادی به رفتار سرمایه‌های انقلاب به خصوص شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی که برای ملت چهره‌ای کاملاً شناخته شده است و جزو سرمایه‌های انقلاب محسوب می‌شود، داریم نباید با اتصال آن به اتهامات ناروا این چهره‌ها را مخدوش و ضایع کنیم».

وی افزود: «شایسته است انتقادات به صورت منصفانه، عالمانه و آگاهانه مطرح شود نه اینکه همراه با اتهامات ناروا باشد. انتقاد سازنده و خوب آن است که با پیشنهادی برای رفع مشکل صورت گیرد».

اکرمی با بیان اینکه بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم شاهد بداخلاقی‌های سنگین و پیشی گرفتن سیاست بر عقل، انصاف و اعتدال بودیم، گفت: «بداخلاقی بعد از انتخابات عمدتاً اتهامات و فرافکنی و برچسب‌های ناچسب به برخی افراد بود».

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن مجید در نکوهش دادن القاب به افراد این روش را روشی ناپسند خواند و تاکید کرد که ملت ایران انقلاب، نظام و چارچوب‌های آن را قبول دارند.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: «اگر برخی افراد انتقاد می‌کنند و اعتراضی دارند نباید به آنها نسبت‌های ناروا داد و برچسب‌های ناروا زد و اگر کسی اعتراض می‌کند نباید او را منافق و منتقد را ضد ولایت فقیه خواند».

وی در پایان گفت: «مناسب و شایسته ملت ایران نیست که چنین برخوردها و دادن چنین نسبت‌هایی را شاهد باشیم لذا باید کوشش کنیم که فضای بداخلاقی را در کشور از بین ببریم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین