کد خبر: ۹۳۲۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

جانشین ناخلف مامه تیام دوباره به آسیا برگشت!

الحاجی گرو مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال سر از لیگ اندونزی درآورد.
جانشین ناخلف مامه تیام دوباره به آسیا برگشت!
آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۹۷ و بعد از جدایی غیرمنتظره مامه تیام ستاره سنگالی آن روز‌های استقلال از جمع آبی‌پوشان، از بین گزینه‌های متعدد برای جانشینی او، قرعه به نام الحاجی گروی نیجریه‌ای افتاد که از فصل قبل نیز زمزمه‌های حضورش در استقلال به گوش می‌رسید.

بازیکنی که هم‌تیمی سامان قدوس در لیگ سوئد بود و اگرچه آمار گلزنی‌اش در حد تیام نبود، اما خبر جذبش با استقبال خوب هواداران استقلال روبرو شد.

دوران حضور گرو در استقلال، اما تنها نیم‌فصل به طول انجامید و او با انجام تنها ۹ بازی و به ثمر رساندن یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی، ایران را برای همیشه ترک کرد.

الحاجی گرو بعد از جدایی از استقلال، به لیگ سوئد بازگشت و سپس راهی فوتبال فنلاند شد. او اتفاقا فصل گذشته آمار خوبی را در تیم فنلاندی‌اش به ثبت رساند و با زدن ۹ گل در ۲۵ بازی از این تیم جدا شد.

گرو هفته گذشته با امضای قراردادی به تیم باریتو پتورای اندونزی پیوست تا درست شش سال بعد از تجربه ناموفقش در استقلال، بار دیگر به قاره کهن برگردد و این بار در جنوب شرقی آسیا به میدان برود.

او البته در نخستین بازی تیمش که با شکست سه بر صفر به پایان رسید، نود دقیقه روی نیمکت نشست تا امیدوار به بازی‌های آینده باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین