کد خبر: ۹۳۲۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

جزییات تاریخ اعزام مشمولان به خدمت سربازی

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان خدمت وظیفه سربازی در تاریخ ۱۷ شهریور ماه در محل تعیین شده برگه معرفی اعزام حاضر باشند.
جزییات تاریخ اعزام مشمولان به خدمت سربازی
آفتاب‌‌نیوز :

حسین زاهدی روز سه‌شنبه گفت: با توجه به همزمانی ایام اربعین و کنگره بزرگ راهپیمایی عاشقان اباعبدالله الحسین، تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازی شهریورماه که به طور معمول در ابتدای هر ماه انجام می‌شود، به تعویق افتاد.

وی اعلام کرد: بنابراین زمان اعزام مشمولان وظیفه به تاریخ ۱۷ شهریور ماه موکول شده است و باید سربازان در محل تعیین شده در برگه اعزام حاضر باشند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا عدم حضور مشمولان در تاریخ اعلام شده را به معنای غیبت آنان دانست و گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

زاهئی تاکید کرد: مشمولان باید در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی به همراه داشتن تاییدیه واکسن مننژیت و دوگانه در روز اعزام را برای تمامی مشمولان الزامی دانست و گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

همچنین باید متذکر شد که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان‌های داخلی (سروش، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین