کد خبر: ۹۳۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

مورد عجیب تلگرام پس از بازداشت پاول دورف

بازداشت شدن پاول دورف مدیر و بنیان‌گذار تلگرام در فرانسه روی محبوبیت و میزان استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام تاثیر گذاشته شده است.
مورد عجیب تلگرام پس از بازداشت پاول دورف
آفتاب‌‌نیوز :

شنبه چهارم شهریور پاول دورف در پاریس بازداشت شد. اتهام او ضعف مدیریت محتواست که منجر به انتشار محتوای غیرقانونی درباره قاچاق مواد مخدر،‌ پولشویی و انتشار محتوای مستهجن کودکان است.

در حالی که این اتهامات نگرانی‌ها را درباره محتوای موجود در این پیام‌رسان افزایش داده است،‌ استقبال مردم از این پیام‌رسان بیشتر شده و میزان دانلود آن در فروشگاه اپل ۴ درصد در جهان افزایش پیدا کرده است.

در آمریکا نیز در بخش برنامه‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی پیام رسان تلگرام با رشدی خیره‌کننده در رده دوم برنامه‌های محبوب اپ‌استور قرار گرفته است.

بر اساس گزارش کمپانی  Appfigures رشد محبوبیت تلگرام در اپ‌استور که از دوشنبه شدت گرفته تحت تاثیر مستقیم اخبار بازداشت پاول دورف است و ممکن است فروکش کند.

بسیاری از روی کنجکاوی و بسیاری برای حمایت از «آزادی بیان» که شعار پاول دورف است به سمت استفاده از پیام‌رسان تلگرام رفته‌اند.

رشد محبوبیت تلگرام در فرانسه از این هم بیشتر شده و این نرم‌افزار را به مقام نخست دسته اپ‌های شبکه‌های اجتماعی رسانده است. 

مورد عجیب تلگرام پس از بازداشت پاول دورف

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین