کد خبر: ۹۳۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

خبر معاون رئیس‌جمهور درمورد انتخاب سخنگوی دولت

«در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، سخنگوی توانمندی در هیأت وزیران انتخاب و معرفی خواهد شد، سخنگوی دولت تا ۹۰ درصد انتخاب شده، ولی طبق قانون باید به تصویب هیأت وزیران برسد.»
خبر معاون رئیس‌جمهور درمورد انتخاب سخنگوی دولت
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جعفر قائم‌پناه در گفت‌وگویی اظهار کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که با حضور در انتخابات و سپس تشکیل کابینه ظرف سه ماه توانستند استحکام نظام جمهوری اسلامی را نشان دهند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: انتخاب مدیران میانی و استانداران با این رویکرد است که همه احساس مشارکت در دولت داشته باشند.

قائم پناه افزود: در هنگام عملیات مرصاد که تمامیت ارضی کشور در خطر بود، از همه جای ایران برای مقابله با منافقین آمدند، از شرق و شمال غرب و جنوب و مرکز کشور در این عملیات حضار بودند؛ کسی دیگری را برای دفاع از کشور گزینش نکرد.

وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد وقتی وفاق داشته باشیم و وحدت کنیم، می‌توانیم بر چالش‌های بزرگ غلبه کنیم؛ نخبگان باید به کمک ما بیایند تا ایران را به چایگاه خودش برسانیم، ما هیچ احساس کمبود نباید نسبت به همسایگان داشته باشیم که از آن‌ها پایینتر باشیم، باید در منطقه اول باشیم و جایگاه علمی - فناوری اول را کسب کنیم؛ این جایگاه حق ماست و سابقه تاریخی‌مان نشان می‌دهد ایران می‌تواند در منطقه اول باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، سخنگوی توانمندی در هیأت وزیران انتخاب و معرفی خواهد شد، سخنگوی دولت تا ۹۰ درصد انتخاب شده، ولی طبق قانون باید به تصویب هیأت وزیران برسد.

قائم پناه گفت: رئیس جمهور تاکنون نشست خبری نداشته، چون درگیر تشکیل کابینه بوده است و اولین نشست خبری رئیس جمهور احتمالا در هفته آینده برگزار می‌شود، اما تصمیم با خود رئیس جمهور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین