کد خبر: ۹۳۲۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
پزشکیان موفق به رفع فیلترینگ می‌شود؟

افشای هزینه سرسام آور فیلترینگ در ایران

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر مسئولان به دنبال افزایش محبوبیت پلتفرم‌های داخلی هستند در یک فضای منطقی با توییتر و اینستاگرام و.. رقابت کنند.
افشای هزینه سرسام آور فیلترینگ در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس، در رابطه با وعده پزشکیان در مورد موضوع رفع فیلترینگ گفت: موضوع فیلترینگ بی‌جهت به یک مرجع تخاصم بین احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و تفکرات مختلف تبدیل شده است، واقعیت این است که در یک مقطع زمانی با عدله و تفکرات اشتباه در این رابطه تصمیم گرفتند و امروز این افراد بدون حب و بغض بگویند این تصمیم خوب بود یا بد؟

او در گفتگو با منیبان، افزود: فیلترینگ برای دولت ایران رقم بسیار بسیار بالایی هزینه به بار آورده است و تا رقم دو میلیارد در سال را هم شنیده ام که دولت مجبور است هزینه کند تا بتواند فیلترینگ را سرپا نگه دارد، اما از طرفی دیگر ناامنی برای زیر ساخت‌های کشور ایجاد کرده و این آی پی‌ها در کشور‌های مختلف وجود دارد، برهمین اساس هم حملات سایبری افزایش یافته است. تونل‌های اطلاعاتی ایران باز شده و از هر طریقی می‌توانند نفوذ کنند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان به دنبال افزایش محبوبیت پلتفرم‌های داخلی هستند در یک فضای منطقی با توییتر و اینستاگرام و.. رقابت کنند. به احتمال زیاد رییس جمهور در رفع فیلتر موفق خواهد شد.

ایمن آبادی در پایان گفت: همه تبلیغات صداوسیمایی کاندیدا‌ها سوخت چراکه مردم طالب این رسانه نیستند، اما در فضای اینترنتی شرایط متفاوت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین