کد خبر: ۹۳۲۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

طلا در قله لنگر انداخت

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۲۸ اگوست) تغییر چندانی نداشت، اما چشم‌انداز کاهش قریب الوقوع نرخ بهره در ایالات‌متحده و تقاضای پناهگاه امن با توجه به بحران خاورمیانه، آن را نزدیک به بالاترین رکورد هفته گذشته باقی گذاشت.
طلا در قله لنگر انداخت
آفتاب‌‌نیوز :

هر اونس طلا در ۲۵۲۴ دلار و ۸۸ سنت ثابت بود. شمش در ۲۰ آگوست به رکورد ۲۵۳۱ دلار و ۶۰ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۵۶۰ دلار و ۲۰ سنت رسید.

بر اساس صورتجلسه، اعضای هیئت مدیره ناظر بر بانک‌های شیکاگو و فدرال رزرو نیویورک به کاهش یک چهارم درصدی نرخ کاهش بانک مرکزی در ماه جولای رأی مثبت دادند.

بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله گران با احتمال ۶۷ درصد کاهش ۲۵ واحدی و حدود ۳۳ درصد احتمال کاهش ۵۰ واحدی در کاهش قیمت فدرال رزرو برای ماه آینده قیمت گذاری کرده‌اند. شمش به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و در محیطی با نرخ بهره پایین رشد می‌کند.

اعتماد مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه اگوست در بحبوحه خوش بینی نسبت به چشم‌انداز اقتصادی به بالاترین حد در ۶ ماه گذشته رسید.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر داده‌های مربوط به هزینه‌های مصرف شخصی، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو هستند که برای روز جمعه ارائه خواهد شد.

رویترز گزارش کرد که هر اونس نقره با تغییر اندکی به ۲۹.۹۹ دلار رسید، پلاتین با ۰.۶ درصد افزایش به ۹۵۹.۲۱ دلار و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۷۱.۹۵ دلار رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین