کد خبر: ۹۳۲۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

پاتک نکونام به خبر‌های بد استقلال

بازیکنان استقلال با تشکیل تونل در آخرین جلسه تمرینی خود، با روحیه بالایی راهی اهواز شدند.
پاتک نکونام به خبر‌های بد استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

 استقلال در شرایطی باید فردا در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال خوزستان برود که بازیکنان این تیم صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند تا با آمادگی کامل راهی اهواز شوند.

جواد نکونام آخرین نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد تا آن‌ها برای بازی حساس فردا با آمادگی کامل در زمین حضور پیدا کنند. تمرینی که البته به نظر می‌رسد بیشتر جنبه ریکاوری روحی و روانی داشت تا استقلالی‌ها بتوانند اتفاقات عجیب روز‌های اخیر را به دست فراموشی بسپارند.

در واقع پس از اتفاقاتی که برای مهرداد محمدی رخ داد و نام این بازیکن از لیست تیم خارج شد، شایعات فراوانی درباره آینده این بازیکن مطرح گردید. حتی عنوان شده بود که محرومیت این بازیکن تا زمانیکه قراردادش ثبت نشود، لحاظ نمی‌شود که این موضوع نظریه خروج نام محمدی تا هفته دهم را نیز مطرح کرد.

در این میان و در شرایطی که باشگاه استقلال مدعی شد که کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شده، اما اینگونه به گوش می‌رسد که سازمان لیگ هنوز با ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی موافقت نکرده و او ممکن است بازی فردا برابر استقلال خوزستان را نیز از دست بدهد.

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که داستان فسخ یک طرفه قرارداد منتظر محمد، محمدحسین مرادمند، سینا سعیدی فر و مهرداد محمدی، مشکلاتی را برای استقلال به وجود بیاورد که در صورت شکایت این بازیکنان، پرونده‌هایی نیز در کمیته وضعیت تشکیل شود.

با این وجود، جواد نکونام بی توجه به حواشی به وجود آمده و با تمرکز روی کار خود و کار بر روی مسائل روحی روانی بازیکنان، آن‌ها را به خوبی برای دیدار با استقلال خوزستان آماده کرده تا این تیم بتواند دست پر اهواز را ترک کند.

در تمرین امروز، بازیکنان استقلال با تشکیل تونلی، از تیمی که در بازی درون تیمی باخته بود، با چک و لگد استقبال کردند تا نشان دهند بدون توجه به حواشی روز‌های اخیر و مسائل مربوط به سقف بودجه، خود را برای بازی فردا آماده کرده اند تا بتوانند سه امتیاز مسابقه را کسب کنند.

همانطور که نکونام در گفتگوی اخیر خود از انگیزه اش برای کسب نتایج لازم و رسیدن به توقعات هواداران گفته بود، او به خوبی تیمش را برای این بازی آماده کرده تا دست پر اهواز را ترک کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین