کد خبر: ۹۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

قتل یک پزشک در آق‌قلا

به‌دنبال قتل پزشک خوشنام در یکی از روستا‌های شهرستان آق‌قلا، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده است.
قتل یک پزشک در آق‌قلا
آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه دوشنبه بیمارانی که برای ویزیت به مطب یکی از پزشکان خوشنام و محبوب روستای پیرواش، از توابع شهرستان آق‌قلا در استان گلستان رفته بودند شاهد حادثه‌ای هولناک بودند. زمانی که پزشک ۵۵ ساله روستا به نام دکتر حاجیان برای لحظاتی در اتاق مطبش تنها شد، مرد جوانی وارد آنجا شد و با سلاحی که در دست داشت به پزشک میانسال شلیک کرد و به سرعت پا به فرار گذاشت.

شاهدان عامل تیراندازی را می‌شناختند. او جوان آشنایی بود که از مدتی قبل با پزشک روستا دچار اختلافاتی شده بود و حالا برای پایان دادن به این اختلافات، راهی مطب او شده و وی را به گلوله بسته بود. به‌دنبال این تیراندازی، پلیس و اورژانس در جریان حادثه قرار گرفتند و راهی مطب دکتر حاجیان شدند، اما دیگر کار از کار گذشته و آقای دکتر جانش را از دست داده بود.

به گفته اهالی روستا، دکتر حاجیان اهل مشهد بود، اما از ۱۰ سال پیش به روستای پیرواش نقل مکان کرده بود و در آنجا طبابت می‌کرد. او چنان با روی خوش با بیمارانش رفتار می‌کرد و آنقدر در کارش تبحر داشت که نه‌تن‌ها مردم پیرواش، بلکه از روستای همسایه نیز برای درمان نزد او می‌رفتند و حالا خبر مرگ وی مردم هر دو روستا را داغدار کرده است.

به‌دنبال قتل پزشک خوشنام، سعید مارزلو، فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که انگیزه قاتل از این جنایت اختلافات قبلی بوده و تاکنون ۳ نفر از افراد دخیل در این حادثه دستگیر شده‌اند، اما ضارب اصلی همچنان فراری است و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین