کد خبر: ۹۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

فاطمه مهاجرانی به موزه سینما رفت

فاطمه مهاجرانی در اولین حضور رسمی خود به عنوان سخنگوی دولت چهاردهم، در آیین رونمایی از گنجینه سینمایی دو هنرمند و نکوداشت زنده یاد امین تارخ در موزه سینما شرکت کرد.
فاطمه مهاجرانی به موزه سینما رفت
آفتاب‌‌نیوز :

عصر چهارشنبه هفتم شهریور ماه دو گنجینه از یادگاری‌ها و جوایز سینمایی دو هنرمند سینما؛ مرحوم امین تارخ و مازیار میری در موزه سینما رونمایی شد که به همین بهانه جمعی از هنرمندان و سیاسیون هم در این رویداد حاضر شدند.

فاطمه مهاجرانی که صبح امروز ۷ شهریور ماه حکم انتصاب او به عنوان سخنگوی دولت منتشر شد، به همراه علی ربیعی به موزه سینما آمدند و گنجینه مرتبط با یک بازیگر و یک کارگردان سینما با حضور آن‌ها رونمایی شد.

در این برنامه بجز مازیار میری و خانواده زنده یاد امین تارخ؛ محمد مهدی عسگرپور، منوچهر شاهسواری، علیرضا رضاداد، اصغر همت، پژمان بازغی، علی دهکردی و گوهر خیراندیش از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

پس از رونمایی از این گنجینه‌ها مراسم نکوداشت زنده‌یاد امین تارخ با پخش کلیپی با صدای امین تارخ و با اجرای رامبد جوان آغاز شد.

جوان در ابتدای این مراسم اشاره کرد که حضورش در این موقعیت برایش سخت بوده، اما به درخواست پژمان بازغی و به احترام رویدادی که برای سینماست اجرا را برعهده گرفته است.

او سپس از نقش و تاثیر امین تارخ و نیز هنرمندان دیگری همچون زنده یاد آتیلا پسیانی سخن گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین