کد خبر: ۹۳۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

هفته سوم لیگ برتر| یحیی به پرسپولیس رسید و چهارمین دوئل مورایس و دقیقی

۴ دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شو که در حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس در قزوین میزبان فولاد است و سپاهان در اراک به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.
هفته سوم لیگ برتر| یحیی به پرسپولیس رسید و چهارمین دوئل مورایس و دقیقی
آفتاب‌‌نیوز :

روز جمعه هفته سوم لیگ برتر با انجام ۴ دیدار به پایان می‌رسد تا مسابقات لیگ برتر به دلیل روز‌های فیفا حدود ۱۵ روز تعطیل شود. 

نگاهی به بازی‌های فردا می‌اندازیم.

سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین؛ چهارمین دوئل دقیقی و مورایس

دو تیم فصل گذشته سه مرتبه باهم روبه رو شدند دوبار در لیگ برتر و یک مسابقه هم در جام حذفی، شمس آذر فقط بازی رفت لیگ را برد آن هم در روزی که چند بازیکن سپاهان به دلیل بحث سقف بودجه نتوانستند بازی کنند.

در این فصل اگرچه مورایس و سعید دقیقی همچنان هدایت سپاهان و شمس آذر را برعهده دارند، اما وضعیت دو تیم کاملا متفاوت است، شمس آذر ستاره‌های فصل گذشته وجوان خود را فروخته تا بتواند روزگار بگذراند، اما سپاهان با جذب بازیکنان با کیفیت داخلی و خارجی تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته شده است.

روی کاغذ شانس زردپوشان اصفهانی برای رسیدن به سومین برد متوالی زیاد است، اما شمس آذر همیشه یقه تیم‌های بزرگ را در لیگ گرفته، ولی این مرتبه سپاهان یک تیم کاملا بین المللی شده و بازیکنان و ستاره‌های اسم و رسم داری را به خدمت گرفته است. 

ظاهرا هر دوتیم هم در هفته گذشته از اشتباه داور سود برده اند، شمس آذر با یک گل مشکوک به آفساید با چادرملو مساوی کرد و سپاهان هم به لطف اشتباهات داوری خیبرخرم آباد را شکست داد.

این مسابقه هم در شهر اراک برگزار می‌شود، چون سپاهان ورزشگاه خانگی خود را با شروع لیگ برتر زیر کشت! برد.

نساجی مازندران – گل گهرسیرجان؛ تیم خسته مقابل موفق‌ترین میزبان!

 

نساجی هفته گذشته در ثانیه‌های پایانی مسابقه توانست از شکست مقابل آلومینیوم اراک فرار کند تا دست خالی به خانه برنگردد، اما گل گهرسیرجان تنها میزبان پیروز هفته گذشته بود و عنوان موفق‌ترین میزبان را کسب کرد. نساجی‌ها فردا به دنبال اولین برد خود در قائمشهر هستند، اما گل گهرسیرجان هم به گفته مدیرانش این فصل به دنبال کسب سهمیه آسیایی با مهدی تارتار است. به همین دلیل هم تارتار همچنان تمرینات پرفشاری را در دستور کارش دارد. به دلیل اینکه هر دوتیم برد می‌خواهند منتظر بازی جذاب و تماشاگرپسندی هستیم.

نساجی تاکنون فقط یک بار توانسته گل گهرسیرجان را شکست بدهد و ۴ باخت را از این تیم متحمل شده است. ساکت الهامی مربی فنی و خوبی است، ولی آزمون سختی مقابل گل گهر دارد.

ملوان انزلی – چادرملوی اردکان؛ اولین نبرد لیگ برتری

 این نخستین بازی تاریخ دوتیم در لیگ برتر است. ملوان هفته گذشته با ۲ پنالتی اشتباه داور (به گواه کارشناسان) مقابل استقلال پیروز نشد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.

 چادرملو هم که فقط یک مساوی از دو بازی گذشته دارد مدعی است که مقابل شمس اذر قزوین اشتباه داوری مانع برد این تیم شده است. سعید اخباری سرمربی شمس آذر حتی در نشست خبری خطاب به سرمربی حریف گفت: آقا سعید! قسر دررفتی!

حالا این دوتیم در انزلی و در حضور تماشاگران پرشور ملوان به دنبال برد هستند باید دید کدام تیم و کدام مربی در این مسابقه می‌تواند قسر در برود؟!

پرسپولیس – فولاد خوزستان؛ نبرد یحیی با بازیکنان سابق

دوئل قرمزپوشان تهران و اهواز در قزوین می‌تواند جذاب‌ترین مسابقه لقب بگیرد جایی که یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس مقابل این تیم قرار می‌گیرد و گاریدو اسپانیایی محک جدی مقابل فولاد خواهد خورد.

پرسپولیس در دو هفته نخست لیگ برتر بردی به دست نیاورده و اگر برای سومین هفته پیروز نشود از مدعیان فاصله خواهد گرفت! و زمزمه اعتراض برخی پیشکسوتان هم بلند خواهد شد.

 فولاد خوزستان با ۴ امتیاز دو برابر پرسپولیس تاکنون امتیاز جمع کرده است. گل محمدی کاملا بازیکنان پرسپولیس و شیوه بازی این تیم را می‌شناسد، اما گاریدو برای سومین مرتبه در لیگ برتر روی نیمکت می‌نشیند و هنوز حتی با جو فوتبال کشورمان به خوبی آشنا نیست.

پرسپولیس در این مسابقه سروش رفیعی را به دلیل اخراج مقابل تراکتور در اختیار ندارد، ولی میلاد محمدی به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شده و همه منتظرند ببیند او در ترکیب جدید پرسپولیس قرار می‌گیرد یا نه، علی قلی زاده بازیکن لژیونر هم اعلام کرد دیگر به پرسپولیس نخواهد آمد.

در این سوی میدان یوسوپوف دروازه بان ازبکستانی فولاد در دو بازی گذشته گلی نخورده و اکنون می‌خواهد سومین کلین شیت را در لیگ برتر ثبت کند آن هم مقابل پرسپولیس.. سرخپوشان تهرانی، اما دو گل در دو بازی خورده اند، ولی گندوز در دیدار با تراکتور نشان داد دروازه بان شایسته‌ای است.

فرشاد پیوس از پیشکسوتان پرسپولیس به گاریدو پیشنهاد داده سیستم تیم را به ۳-۵-۲ تغییر بدهد باید دید مربی اسپانیایی به توصیه‌ها چقدر توجه می‌کند. یحیی گل محمدی در صورت شکست دادن پرسپولیس یک تیر با دو نشان می‌زند هم گاریدو اسپانیایی را شکست می‌دهد و هم به نوعی از خجالت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمی اید مدیری که حسابی با او در پرسپولیس کش مکش داشت.

برنامه مسابقات هفته سوم

هفته سوم - بزرگداشت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳

هوادار تهران - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای شهرقدس

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

خیبر خرم‌آباد - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی خرم‌آباد

استقلال خوزستان - استقلال، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه وطنی قائمشهر

ملوان بندر انزلی - چادرملوی اردکان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی

پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین