کد خبر: ۹۳۲۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

دستگیری ۲ سارق زورگیر در تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر خبرداد.
دستگیری ۲ سارق زورگیر در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول بهرامی گفت: پیرو تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ و گزارش یک فقره سرقت موبایل قاپی به شیوه زورگیری، ماموران گشت کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به محل اعزام شده و با تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته، مشخصات موتور سیکلت سارقان را شناسایی و در اختیار تمامی واحد‌های گشت قرار دادند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: عوامل کلانتری موتورسواران را در حین سرقت از شهروندی مشاهده ودستور توقف صادر کردند.

وی گفت: متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شدند و با عملیاتی کردن طرح مهار سارقان هر دو متهم پس از دقایق کوتاهی تعقیب و گریز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان ۲ دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۲ قبضه سلاح سرد و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری، متهمان به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف و اظهار داشتند سرقت‌ها را با همکاری همدستشان انجام داده اند که دستگیری نفر سوم این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رسول بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌های عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند و در صورت نیاز به استفاده از تلفن همراه نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت وقوع هرگونه سرقت مشابه با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین