کد خبر: ۹۳۲۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

برای اولین بار در تاریخ؛ استقلال با ۴ بازیکن خارجی در ترکیب اصلی!

در ترکیب اصلی استقلال برای بازی با استقلال خوزستان نام 4 بازیکن خارجی دیده می‌شود.
برای اولین بار در تاریخ؛ استقلال با ۴ بازیکن خارجی در ترکیب اصلی!
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعتی دیگر تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا آغاز می‌شود و قضاوت آن بر عهده محمدحسین زاهدی فرد است.

ترکیب استقلال برای این بازی دقایقی پیش اعلام شد و با تصمیم جواد نکونام این تیم با ترکیب سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی، جلال الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی به مصاف همنام خوزستانی‌اش خواهد رفت.

شاید حضور سامان فلاح در ترکیب اصلی استقلال که برای اولین بار رخ داده است توجه فوتبالدوستان را جلب کرده باشد. شاید هم غیبت گوستاوو بلانکو در ترکیب اصلی علیرغم این که مجوز او صادر شده نکته مهمی باشد. اما یک نکته بسیار مهم هم وجود دارد که برای اولین است در ترکیب استقلال دیده می‌شود.

امروز و برای اولین بار تاریخ استقلال در شرایطی بازی را شروع می‌کند که ۴ بازیکن خارجی در ترکیب اصلی این تیم حضور دارند. رافائل سیلوا، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و جلال الدین ماشاریپوف ۴ بازیکن خارجی استقلال هستند که امروز کارشان را از ترکیب اصلی شروع می‌کنند.

این اتفاق بی‌سابقه است، اما دلایل قابل درکی دارد. اول این که تعداد سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران افزایش پیدا کرده است و دوم این که بازیکنان خارجی که در لیست این فصل استقلال دیده می‌شوند عمدتا کیفیت بالایی دارند.

ظاهرا در تمرینات اخیر استقلال بازیکنانی مثل اندونگ و کاکوتا آمادگی بالایی از خودشان نشان داده‌اند و به هماهنگی بیشتری با این تیم رسیده‌اند. به همین دلیل نکونام تصمیم گرفته از آن‌ها در ترکیب اصلی استفاده کند. حالا باید منتظر نمایش این بازیکنان در بازی مقابل استقلال خوزستان باشیم.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین