کد خبر: ۹۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

مرگ زن ۱۰۲ کیلویی به‌خاطر جراحی اسلیو معده در تهران

یک زن ۱۰۲ کیلویی که به‌خاطر اسلیو معده به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، قبل از جراحی به کام مرگ فرو رفته و خانواده وی شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.
مرگ زن ۱۰۲ کیلویی به‌خاطر جراحی اسلیو معده در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز پنجشنبه هشتم شهریورماه، کارکنان انتظامات یکی از مراکز درمانی تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش جراحی گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تحقیقات با دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم تحقیق در سردخانه با جسد زن حدوداً ۱۰۲ کیلویی مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن ۴۵ ساله برای جراحی اسلیم معده به این مرکز درمانی مراجعه کرده، اما قبل از شروع عمل زیبایی به دلایل نامشخصی فوت کرده است که خانواده متوفی براثر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ "جرائم پزشکی" ارجاع داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین