کد خبر: ۹۳۲۷۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

یکی از فرماندهان حماس ترور شد

گردان‌های قسام بیانیه‌ای را در مورد شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود منتشر کرد.
یکی از فرماندهان حماس ترور شد
آفتاب‌‌نیوز :

 گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از شهادت «وسام أیمن حازم» از فرماندهان میدانی این جنبش در جنین در صبح امروز جمعه خبر داده و شهادت وی را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت.

در این بیانیه آماده است که شهید وسام و تعدادی از همراهانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. عرفات عامر یکی دیگر از افرادی بود که در این حمله که در ابتدا به صورت تن به تن و مسلحانه با گردان مستعربین رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود، مقاومت کردند و در نهایت با حمله پهپادی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

این بیانیه می‌افزاید که محمد توفیق عوفی یکی دیگر از عناصر گردان‌های قسام از اردوگاه طولکرم نیز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

گردان‌های قسام تاکید کرد که بهترین فرماندهان و فرزندان خود را فدای ملت فلسطین می‌کند و تاکید دارد که این خون‌های پاک و عزیز نقشه راه آزادی و کرامت ملت فلسطین در تمامی بخش‌های این سرزمین مبارک خواهد بود.

این بیانیه در پایان تاکید کرد که مجاهدان این نیرو‌ها در استان‌های جنین و طولکرم و طوباس موفق شدند کمین‌های مستحکمی را در برابر دشمن ایجاد کرده و خسارت‌های سنگین مالی و جانی به دشمن وارد کنند که جزئیات آن طی روز‌های آینده فاش خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز اعلام کرد که وسام حازم در تبادل آتش با نظامیان این رژیم ترور شده است، اما تصاویر منتشر شده از سوی آن نشان داد که وقتی گردان مستعربین رژیم صهیونیستی از ایستادگی در برابر حازم و همراهانش ناکام ماندند، ارتش اسرائیل با حمله پهپادی، این مجاهد فلسطینی را به شهادت رسانده است.

طبق ادعای ارتش اشغالگر، وسام حازم در انجام حملات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و انجام عملیات بمب گذاری دست داشته است. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات ترور این فرمانده حماس توسط شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

اخیراً نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت محمد جابر ملقب به «ابوشجاع» از فرماندهان و بنیانگذاران «کتیبة طولکرم» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در طولکرم را تأیید کرد. جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ابوشجاع و همراهان وی پس از درگیری قهرمانانه با نظامیان صهیونیست در اردوگاه طولکرم به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین