کد خبر: ۹۳۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

هفته سوم لیگ برتر| اولین برد پرسپولیس مقابل تیم یحیی با VAR صوتی!

در هفته سوم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان نخستین برد فصل خود را به دست آورد.
هفته سوم لیگ برتر| اولین برد پرسپولیس مقابل تیم یحیی با VAR صوتی!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار ازادگان قزوین به مصاف فولاد خوزستان رفت. (پرسپولیس در تهران ورزشگاهی برای میزبانی نداشت!) مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

سرخپوشان اولین برد خود را مقابل سرمربی سابق خود به دست آورد و با ۵ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. فولاد هم با ۴ امتیاز در رده نهم جدول است.

۴ بازیکن پرسپولیس در این مسابقه کارت زرد گرفتند! VAR اگرچه در این بازی وجود داشت، اما تصاویر ناواضح هیچ کمکی به داور نکرد وفقط از طریق گوشی با اتاق VAR در ارتباط بود! 

داور: پیام حیدری 

کمک داوران: فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده

داور VAR: امیر عرب براقی

کارت زرد: وحید امیری، فرشاد احمدزاده، کنعانی زادگان، عیسی آل کثیر (پرسپولیس) موسی کولی بالی، (فولاد)

کارت قرمز:

گل: اورنوف (دقیقه ۶۴) وحید امیری (دقیقه ۸۲) برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس: گندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گولیسیانی، العمود، سینا اسد بیگی (از دقیقه ۴۶ محمد خدابنده لو)، مسعود ریگی، وحید امیری، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده (از دقیقه ۹۰ سمیر حبوباتی) و اورنوف (از دقیقه ۸۱ سعید صادقی) و علی علیپور (از دقیقه ۸۱ عیسی آل کثیر) 

سرمربی: کارلوس گاریدو

ترکیب تیم فولاد خوزستان: اوتکیر بوسوفوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری (از دقیقه ۷۱ علی اصغر اعرابی)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد جواد محمدی، احسان پهلوان (امین قاسمی نژاد)، محمدرضا سلیمانی (از دقیقه ۳۶ محمد عسگری)، محمد عباسی، امیر مسعود سرآبادانی و وحید حیدریه

سرمربی: یحیی گل محمدی

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه یک: ضربه قیچی برگردان علیپور به مدافع فولاد برخورد کرد تا صحنه مورد بازبینی var قرار بگیرد و مشخص شود که پنالتی بوده یا نه.

دقیقه ۵: سرنگون شدن مهاجم فولاد در محوطه جریمه پرسپولیس باعث شد که این صحنه نیز مورد بازبینی قرار بگیرد تا مشخص شود که پنالتی هست یا نه؟ که این صحنه هم پنالتی نبود.

دقیقه ۱۴: ضربه کرنر فولاد روی سر کولی بالی فرود آمد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: برخورد پای مسعود ریگی به سر ساسان انصاری باعث مصدومیت شدید بازیکن فولاد شد و داور به ریگی هم کارت زرد نشان داد. با این حال کمک داور ویدئویی صحنه را بازبینی کرد تا شاید جریمه این خطا کارت قرمز باشد. داور برای دیدن صحنه به سمت مونیتور کنار زمین رفت و در نهایت همان کارت زرد را تایید کرد.

دقیقه ۲۲: وحید امیری با خطای بازیکن فولاد روی زمین افتاد و مصدوم شد.

دقیقه ۲۵: ارسال العمود روی سر وحید امیری فرود آمد که ضربه این بازیکن را دروازه بان فولاد مهار کرد. 

دقیقه ۲۹: اورنوف در محوطه جریمه دو بازیکن را دریبل کرد و قصد داشت دروازه بان فولاد را هم دریبل کند که سنگربان فولاد موفق‌تر بود و مانع گلزنی اورنوف شد.

دقیقه ۳۵: شوت احسان پهلوان را گوندوز دروازه بان پرسپولیس با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد که این کرنر هم تبدیل به یک موقعیت گلزنی برای فولاد شد و ضربه سر کولی بالی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت!

دقیقه ۳۸: ضربه کاشته فولاد خوزستان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: فولاد در یک ضد حمله صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که علیپور مهاجم پرسپولیس این کرنر را دفع کرد تا دومین کرنر پیاپی فولادی‌ها زده شود. به فولادی‌ها در نیمه اول بهتر و تاکتیکی‌تر از پرسپولیس بازی کردند. 

دقیقه ۳+۴۵: داور برای نیمه دوم ۷ دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد و شوت اسدبیگی را دروازه بان فولاد مهار کرد.

دقیقه ۴۵+۶: اورنوف همه را دریبل کرد و پاس در محوطه شش قدم داد، اما مدافعان فولاد توپ را دفع کردند.

نیمه دوم:

دقیقه ۶۴: اورنوف پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد و با یک شوت دقیق گل اول بازی را برای پرسپولیس زد. 

دقیقه ۷۵: ضربه کاشته فولاد در محوطه جریمه پرسپولیس تبدیل به یک موقعیت گل شد، اما مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه ۷۸: پاس رو به عقب مدافعان پرسپولیس با توپ ربایی امین قاسمی نژاد همراه شد، اما او نتوانست در موقعیت تک به تک دروازه را باز کند و شوت او به کنار دروازه پرسپولیس رفت.

دقیقه ۸۲: عیسی آل کثیر قصد شوتزنی داشت که شوت او در محوطه شش قدم فولاد به وحید امیری رسید و او هم با یک ضربه گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۵: شوت بازیکن فولاد با فاصله اندکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین