کد خبر: ۹۳۲۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

گل‌محمدی: امروز مستحق باخت نبودیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امروز فوتبال خوبی را ارائه کردیم و مستحق باخت مقابل پرسپولیس نبودیم.
گل‌محمدی: امروز مستحق باخت نبودیم
آفتاب‌‌نیوز :

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان اظهار کرد: امروز فوتبال خوبی را ارائه کردیم و مستحق نتیجه به دست آمده نبودیم و می‌توانستیم بازی را ببریم، اما از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم.

وی افزود: حریف تیم بسیار خوبی بود و جزو مدعیان قهرمانی است. امروز شاهد بازی خوبی بودیم، اما بازیکنان فولاد فقط فرصت شناس نبودند و قدر موقعیت‌ها را ندانستند.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: شرایط بازی طوری پیش رفت که پرسپولیس از ضد حمله‌های خود، خوب استفاده کرد. در صحنه گل اول پرسپولیس، جا گیری بازیکنان ما مشکل داشت و یک توپ ساده منجر به گل تیم حریف شد.

گل‌محمدی با بیان اینکه نتوانستیم فشار لازم را به تیم پرسپولیس وارد کنیم، گفت: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و باید از این بازی برای بازی‌های بعد درس بگیریم.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اتفاقات چند سال گذشته، فولاد از شرایط آرمانی دور شده و شرایط سختی دارد، اما سعی کرده ایم بازیکنان تاکتیک پذیر و دونده جذب کنیم. این تغیرات زیاد برای هر تیم تبعاتی دارد، اما ما در سه هفته سپری شده شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

گل محمدی در خصوص تشویق هواداران پرسپولیس نیز گفت: خاطرات خوب و شیرین زیادی با هواداران پرسپولیس داشته ام و از هواداران فولاد هم برای حضور در ورزشگاه قزوین تشکر می‌کنم چراکه مسیر زیادی را طی کرده اند.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: همه می‌دانیم صرفا استفاده از var شرایط داوری را بهتر نمی‌کند و بعضا کار داوران را هم سخت‌تر می‌کند. در صحنه برخورد ریگی با بازیکن فولاد، قطعا خطا شد و کاملا واضح بود باید بازیکن پرسپولیس اخراج می‌شد.

وی در پایان اذعان کرد: امکانات و تصمیم‌گیری‌هایی که در حال حاضر وجود دارد برای سال‌های نزدیک نیست و باید از سال‌ها قبل برای شرایط فعلی امکانات لازم را پیش بینی می‌کردیم تا به سمت یک فوتبال حرفه‌ای برویم، اما آنطور که نیاز بوده به این موضوع فکر نشده و با این روند قطعا تیم‌ها در آینده با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین