کد خبر: ۹۳۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

عکس| گوشواره کریستیانو رونالدو سوژه شد

کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با جواهراتی خیره‌کننده به ارزش ۶ میلیون پوند توجه همه را به خود جلب کرد.
عکس| گوشواره کریستیانو رونالدو سوژه شد
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو از عربستان سعودی به موناکو سفر کرد تا نقش کلیدی در معرفی فرمت جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد و مسئول فشردن دکمه سوپرکامپیوتری بود که با استفاده از هوش مصنوعی، قرعه‌کشی تیم‌ها را انجام داد.

او همچنین به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا جایزه ویژه‌ای دریافت کرد. رونالدو که ۳۹ سال دارد، با لباسی شیک و مد روز روی صحنه ظاهر شد و جذابیت خود را با جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند بیشتر کرد.

گران‌ترین آیتم جواهرات او یک سنجاق سینه ۳.۸ میلیون پوندی از برند مسیکا بود. این سنجاق زیبا شامل یک الماس ۳۳ قیراطی بود که از یک سنگ کمیاب ۱۱۰ قیراطی در بوتسوانا استخراج شده بود.

ساعت ۲.۲ میلیون پوندی:

ساعت فوق‌العاده رونالدو، فرنک مولر سینتری توربیلون به ارزش ۲.۲ میلیون پوند، نیز درخشش ویژه‌ای داشت. این ساعت از ۱۵۰ لایه فیبر کربن فشرده و طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. دیوید بکام، التون جان و کانیه وست از طرفداران سرسخت این برند هستند.

گوشواره‌های ۶.۵ هزار پوندی:

مجموعه جواهرات او با گوشواره‌های مسیکا که ارزش آن‌ها ۶۵۰۰ پوند بود، تکمیل شد. این گوشواره‌ها از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده‌اند و به عنوان جواهراتی که تاریخ ندارند و همیشه شیک هستند، شناخته می‌شوند.

عکس| گوشواره کریستیانو رونالدو سوژه شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین