کد خبر: ۹۳۲۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

لیلا حاتمی و پیمان معادی همبازی نمی‌شوند

تنها بازیگری که در حضورش در اولین فیلم هومن بهمنش قطعی شده، پرویز پور حسینی است.
لیلا حاتمی و پیمان معادی همبازی نمی‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که گفته می‌شد لیلا حاتمی و پیمان معادی در اولین فیلم بلند سینمایی هومن بهمنش جلوی دوربین می‌روند، بر اساس اخبار دریافتی از عوامل این پروژه، حضور این دو بازیگر در این فیلم منتفی شده است.

لیلا حاتمی و پیمان معادی اولین بار در فیلم «جدایی نادر از سیمین» با یکدیگر همبازی شدند. فیلمی که برنده جایزه اسکار هم شد و پرافتخارترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. ۸ سال بعد، حاتمی و معادی در فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» همبازی شدند و گفته می‌شد قرار است برای سومین بار در فیلم هومن بهمنش جلوی دوربین بروند. در روز‌های اخیر رسانه‌ها خبر از تشکیل زوج فیلم «جدایی نادر از سیمین» در فیلم «باد سرد شمالی» داده بودند، اتفاقی که رخ نخواهد داد و فعلاً حضور سعید پورصمیمی در این فیلم قطعی شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری شناخته شده سینمای ایران است و به تهیه کنندگی احسان علیخانی ساخته می‌شود.

هومن بهمنش در حالی کارگردانی را با این فیلم تجربه خواهد کرد که در سال‌های اخیر جزو فیلمبرداران شاخص سینمای ایران بوده و تاکنون دو بار سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را از جشنواره فیلم فجر برده و در جشنواره‌های خارجی هم چندین بار برگزیده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین