کد خبر: ۹۳۲۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

رصد ایمنی ساختمان شورای شهر تهران

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی تخصصی ایمنی ساختمان شورای شهر تهران خبر داد.
رصد ایمنی ساختمان شورای شهر تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سجاد موسوی با بیان اینکه ساختمان‌های مهم شهر تهران با هدف برقراری الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: یکی از این ساختمان‌های مهم که ارزیابی HSE آن در دستورکار قرار گرفت، ساختمان شورای شهر تهران بود که خود دارای دو سازه و ساختمان جدا و در مجاور یکدیگر است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه و حساس ساختمان‌های شورای اسلامی شهر تهران از لحاظ تعداد کارکنان و فراوانی مراجعین شامل شهروندان، پیمانکاران، بهره برداران، نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی و ... سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان کارکنان و ذیربطان و حفاظت از اموال و دارایی‌های شهرداری تهران، ضمن برنامه ریزی و تشکیل تیم تخصصی مربوطه، ارزیابی وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ساختمان‌های مذکور را در دستور کار قرار داده است.

موسوی افزود: در این ارزیابی که با همکاری کارشناسان اداره کل پشتیبانی وکارشناسان دبیرخانه HSE صورت پذیرفت نسبت به شناسایی مخاطرات کنترل نشده و عدم انطباق‌های ساختمان‌های مذکور اقدام و گزارش مکتوب عدم انطباق‌های شناسایی شده برای رفع به اداره کل پشتیبانی ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین