کد خبر: ۹۳۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹

علی پروین: آقای بیرانوند، این حقیقت ماجراست!

علی پروین می‌گوید به هیچ وجه نباید بازیکنی را دلش با پرسپولیس نیست، به اجبار در تیم نگه داشت.
علی پروین: آقای بیرانوند، این حقیقت ماجراست!
آفتاب‌‌نیوز :

یک روز پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در هفته سوم لیگ برتر که اولین برد خوان کارلوس گاریدو در لیگ برتر ایران محسوب می‌شد، علی پروین در گفتگویی با خبرنگاران به تمجید از عملکرد سرخپوشان و سرمربی جدید این تیم پرداخت و همچنین صحبت‌هایی در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند به زبان آورد:

سه هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است. در هفته‌ای که پرسپولیس توانست فولاد را با یحیی شکست بدهد، استقلال مقابل همنام اهوازی شکست خورد. کیفیت مسابقات را چطور دیدید؟

پرسپولیس واقعا دیروز فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد. سرعت بازی که این مربی به پرسپولیس داده بود، عجیب بود. من در فوتبال ایران چنین چیزی ندیده‌ام. خودمان هم بودیم، ندیده بودم. خدا کند که همین‌طور ادامه بدهند. البته ما برای یحیی ناراحت هستیم. من دلم می‌خواست یحیی کنار این این باشد، اما متاسفانه به آنجا رفته است. ولی پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. استقلال هم بد نیست و فقط حاشیه‌اش زیاد است که اگر آن‌ها را کم کنند، خیلی خوب هستند. سپاهان و تراکتور هم خوب هستند، اما پرسپولیس یک چیز دیگری بود.

سه تا از بازیکنان باسابقه پرسپولیس اول فصل جدا شدند و به تراکتور رفتند.

شما همه می‌دانید هر کسی مصاحبه می‌کند، من اصلا جواب نمی‌دهم. من زمانی که در بازی آخر رفتم جام را بدهم، به آقای درویش گفتم نگذاری این بیرانوند برود. گفت یک سال و نیم قرارداد دارد و من گفتم نگذار برود. حالا ایشان هر چه دلش می‌خواهد برداشت کند.

از انتقادات شما و برخی پیشکسوتان ناراحت شده بود.

من از ۲۰-۳۰ سال پیش همیشه در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و الان هم به شما می‌گویم هر کسی دلش با تیم نیست می‌تواند برود. این حرف بدی است؟ مثلا وقتی شما دلت با تیم نیست، زورکی نگهت داریم؟

مثل مهدی هاشمی‌نسب؟

خدا پدرت را بیامرزد. مثلا سپاهان هم وقتی آن سال قهرمان شد، هفت بازیکن رفتند. دل بازیکن با تیم نیست ک به تیم دیگری می‌رود. من این حرف را قبلا گفته‌ام و الان هم می‌گویم و هزار سال دیگر هم زنده باشم، می‌گویم.

واقعا مهدی هاشمی‌نسب دیگر دلش با پرسپولیس نبود؟

مهدی هاشمی‌نسب مسائل مالی‌اش مشکل داشت. الحمدالله هم او سر و سامان گرفت و زندگی می‌کند. هنوز کنار مادرش زندگی می‌کند و کیفش را می‌کند. حالا هزار حرف و حسن برای ما درآمده است. ولش کنید.

دروازه‌بان جدید، جای بیرو را پر کرده است؟

نه، به نظرم زیاد نه. بازی با پایش ضعیف است، اما خوب کار می‌کند و بد نیست. وقتی دفاع خوب باشد، زیاد به گلر هم فشار نمی‌آید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین