کد خبر: ۹۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

بازداشت مزاحم اینستاگرامی بازیگر زن

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل تهدید یک بازیگر زن در فضای مجازی خبر داد.
بازداشت مزاحم اینستاگرامی بازیگر زن
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین علیه یکی از بازیگران خانم خبر داد و گفت: متهم با ارسال تصاویر و اطلاعات خصوصی در شبکه‌های اجتماعی وی را تهدید می‌کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص پرونده مزاحمت اینستاگرامی گفت: یکی از بازیگران مطرح کشور به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه او کرده و وی را تهدید به افشاء اطلاعات و تصاویر شخصی می‌کند.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی شاکی را تهدید به افشاء تصاویر خصوصی می‌کند و با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با نام و مشخصات شاکی پیام‌های توهین آمیز برای وی ارسال می‌کند.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه با بررسی ردپای مجازی مجرم اطلاعات کامل هویت وی به دست آمد و این شیاد اینترنتی شناسایی شد بیان داشت: در آخرین اقدامات این پرونده پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در روند پرونده مشخص شد این متهم مزاحمت‌های متعددی برای دیگر چهره‌های هنری کشور نیز داشته است خاطرنشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد، اما پس از روبه رو شدن با ادله دیجیتال و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به جرم خود معترف شد و انگیزه خود را اخاذی اعلام کرد.

وی گفت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقییقی افراد در فضای واقعی تاثیر گذار باشد.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین