کد خبر: ۹۳۳۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

برادران موادفروش در شرق تهران بازداشت شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ برادر قاچاقچی با ۸۳ کیلوگرم مخدر تریاک در شرق پایتخت خبر داد.
برادران موادفروش در شرق تهران بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند. در همین راستا نیز با انجام پیگیری‌های شبانه روزی از سوی ماموران مشخص شد دو برادر قاچاقچی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و به تهران انتقال داده‌اند تا در میان خرده فروشان موادمخدر توزیع کنند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شرق پایتخت با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری هر دو برادر در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۸۳ کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خانه جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین