کد خبر: ۹۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

تعداد متقاضیان محصولات ایران خودرو اعلام شد

به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو، ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر در این دوره از عرضه محصولات ایران خودرو برای خرید محصولات این شرکت، ثبت‌نام کردند.
تعداد متقاضیان محصولات ایران خودرو اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم اولویت‌بندی (قرعه‌کشی) درخواست‌های ثبت‌شده برای خرید محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی آغاز شد. 

در این مراسم که در حال برگزاری است، محمد شفیعی‌نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، گفت: امیدوارم این مراسم آخرین قرعه‌کشی در بحث صنعت خودرو در کل کشور باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بیان داشت: همه روش‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در خصوص عرضه خودرو تاکنون پاسخگو نبوده است و امیدوارم قیمت‌گذاری تکلیفی که پاشنه آشیل بازار خودرو و سایر بازار‌ها است با تدبیر وزیر صمت رفع شود. 

در ادامه این مراسم مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو بیان داشت: در این دوره از ثبت نام متقاضیان، تعداد پروفایل‌های تشکیل شده توسط متقاضیان ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ هزار و تعداد متقاضیان که در طرح عادی به بانک مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کردند یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۳۳ مورد بوده است. 

وی افزود: همچنین تعداد سفارش گذاری متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد و تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است. 

تقدسی بیان داشت: در این دوره ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند.

وی افزود: تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین