کد خبر: ۹۳۳۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

عاملان تیراندازی میدان معلم شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات شهرستان سه نفر از عاملان تیراندازی میدان معلم دستگیر و یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهمان کشف شد.
عاملان تیراندازی میدان معلم شهرری دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یک واحد صنفی و مجروحیت یکی از شهروندان از ناحیه پا و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در شهرستان ری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران عملیات پلیس اطلاعات با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در همین ارتباط یک قبضه کلت کمری سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان کشف و متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه با اشاره به اینکه، امنیت و سلامت و جلب رضایتمندی شهروندان اولویت پلیس است از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح کهریزک، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، ماموران گشت انتظامی کلانتری کهریزک در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و فردی دیگر را سوار بر خودرو درحالت انتظار، مشاهده کردند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: سارق به محض مشاهده مامورین از تیر برق پایین آمده و با سوارشدن خودرو از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی خودرو متوقف و در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری مشخص شد جزء متهمان سابقه دار بوده که در تحقیقات انجام شده به ۴فقره سرقت معترف شدند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است خاطرنشان کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است و آگاهی بخشی و بالا بردن دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش به‌سزایی داشته باشند.

وی در پایان با دعوت از شهروندان برای اجرای امنیتی پایدار و همکاری با پلیس گفت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدار‌های پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین