کد خبر: ۹۳۳۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

شهادت ۲۲ فلسطینی از ابتدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد از ابتدای تجاوز اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین، طوباس و طولکرم کرانه باختری در روز چهارشنبه، تاکنون ۲۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
شهادت ۲۲ فلسطینی از ابتدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان تأکید کرد با توجه به شرایط فوق العاده و دشواری که سرزمین فلسطین با آن مواجه است، کلیه نیرو‌های بهداشتی و درمانی در کلیه بخش‌های درمانی دولتی و خصوصی به حالت آماده باش درمی‌آیند.

از سوی دیگر، هلال احمر فلسطین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از اعزام نیرو‌های این نهاد امدادرسان به «جنین» با هدف کمک به زخمی‌های حمله به یک خودرو در تقاطع کفردان، جلوگیری کرده است.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد با صلیب سرخ برای کمک به زخمی‌ها هماهنگی کامل دارد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از عملیات هفتم اکتبر علاوه بر آغاز جنگ در نوار غزه، حملات وسیعی را در کرانه باختری انجام داده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر بازداشت شده‌اند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز ضمن افزایش حملاتشان به فلسطینی‌ها، بر حجم تخریب و ایجاد محدودیت‌ها بر اهالی کرانه باختری افزوده‌اند.

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه حمله گسترده‌ای را به شمال کرانه باختری به ویژه شهر‌های جنین، طوباس و طولکرم، آغاز و هدف از این حملات را مقابله با مقاومت فلسطینی‌ها اعلام کرده‌اند.

این در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین، در این مدت با به دام انداختن نظامیان اشغالگر، ضربات مهلکی را به آن‌ها وارد کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین