کد خبر: ۹۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

در ایران به تیم ملی زمین نمی‌دهند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بر اساس سه شاخصه نفرات مد نظر خودمان را به تیم ملی دعوت کردیم و بر این اساس به کار خود ادامه خواهیم داد.
در ایران به تیم ملی زمین نمی‌دهند
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته اول فیفادی در مرحله انتخابی جام جهانی است و هر هفته بازیکنان خارجی را رصد و با حضور مربیان خودمان لیگ داخلی را هم بررسی کردیم تا به نفرات مد نظر برسیم.

وی ادامه داد: تطبیق با افکار تاکتیکی، رسیدن به مرحله نهایی و حرکت در شیب ملایم جوانگرایی سه شاخصه ما برای انتخاب نفرات بود و با این هدف بازیکنان را به اردو فراخواندیم. سن برای ما یک عدد است و در‌های تیم ملی همیشه باز خواهد بود. امیدوارم همه حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال با انتقاد از شرایط موجود و طولانی شدن فرآیند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: بازی با امارات بدون شک خیلی سخت است. ما اینجا زمین تمرین و مسابقه نداریم، اما در امارات، اقامت و پاسپورت هم می‌دهند! این شرایط برای نمایندگان ما در آسیا هم وجود دارد و نباید فراموش کنیم که آن‌ها هم به نوعی تیم ملی ایران هستند و با نام ایران به میدان می‌روند. 

قلعه‌نویی همچنین درباره چرایی عدم دعوت از سعید سحرخیزان و جواد حسین‌نژاد به تیم ملی اضافه کرد: این ۲ بازیکن را هر هفته رصد می‌کنیم و احتمال اینکه در اردو‌های بعدی دعوت شوند، وجود دارد. البته این انتقاد‌ها همیشه بوده است و برخی هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال بازیکنانی را بیشتر دوست دارند. ما بازیکنان جوانی را به تیم ملی آوردیم که خیلی‌ها روی آن‌ها شناخت کاملی نداشتند، اما الان همان بازیکنان در تیم‌های مهم بازی می‌کنند. 

تیم ملی فوتبال ایران پانزدهم و بیستم شهریور در مرحله انتخابی جام‌جهانی ٢٠٢۶، به ترتیب در اصفهان و العین به مصاف تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین