کد خبر: ۹۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

قلی‌زاده: پرسپولیس نه، تیم ملی چرا!

گزینه جذاب پرسپولیس در نقل و انتقالات به تهران رسید و با لباس قرمز تمرین کرد.
قلی‌زاده: پرسپولیس نه، تیم ملی چرا!
آفتاب‌‌نیوز :

بحث انتقال علی قلی‌زاده از لخ پوزنان به پرسپولیس در هفته‌های گذشته به طور جدی مطرح شد و در نهایت به دلیل مخالفت باشگاه لهستانی با این جابه‌جایی، به سرانجام نرسید تا این بازیکن با وجود شرایط نه چندان مساعدی که از نظر روحی و دقایق بازی در لیگ استراکلاسا دارد، مجبور به ادامه همکاری شود، اما او امروز به ایران سفر کرد و با لباس قرمز به تمرین پرداخت.

باشگاه پرسپولیس به طور جدی پیگیر جذب بازیکنی بود که لخ پوزنان سال گذشته برای جذب او از کاسیم پاشا ترکیه مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو هزینه کرد، اما با این وجود تلاش جدی قرمز‌ها برای جذب این بازیکن بی‌نتیجه بود تا این ستاره ملی‌پوش خبر از مخالفت باشگاه لهستانی بدهد و اعلام کند در تیمش می‌ماند.

قلی‌زاده که ابراز امیدواری کرده در آینده با پرسپولیسی‌ها دیدار کند، امروز از لهستان به تهران رسید تا در اردوی تیم ملی شرکت کند و نخستین جلسه تمرینی زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم انجام داد.

وینگر خوش تکنیک فوتبال ایران ۴۸ ساعت پس از اینکه در لیگ استراکلاسا لهستان حضور تعویضی برای لخ پوزنان مقابل استال می‌یلتس داشت، درحالی دوباره در فهرست تیم ملی قرار گرفته که در این فصل با وجود دوری از ترکیب و تنها یک حضور ثابت در طول هفت هفته گذشته، یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و نمایش بهتری نسبت به سال گذشته ارائه داده است.

قلی‌زاده که امیدوار بود پس از بحث درخواست انتقالش به پرسپولیس و مخالفت لخ پوزنان، شرایط بهتری در تیمش پیدا کند و جایگاهش پس از یک گل و یک پاس گل تثبیت شود، در آخرین مسابقه قبل از فیفادی دوباره از روی نیمکت کارش را شروع کرد تا مشخص شود شرایط خوبی از نظر بازی ندارد، ولی امروز با روحیه بالایی در کمپ تیم ملی دیده شد و در قاب عکاس "ورزش سه" جای گرفت.

این وینگر ایرانی پس از اینکه در دو مسابقه مرحله نخست مقدماتی جام جهانی در فروردین‌ماه مقابل ترکمنستان یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی انجام داد، در دو جدال اخیر تیم ملی برابر هنگ کنگ و ازبکستان غایب بود، اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا دوباره او را به اردو دعوت کند.

قلی‌زاده پس از روز‌های خبرسازی که اخیرا پشت سر گذاشته، تبدیل به چهره مورد توجه در تمرین امروز تیم ملی ایران بود که اصحاب رسانه بیشتر از هر بازیکن، روی او توجه داشتند و نمایش شماره ۱۱ قرمزپوش را زیر نظر گرفته بودند؛ بازیکنی که فعلا او را به جای لباس پرسپولیس، در پیراهن تیم ملی می‌بینند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین