کد خبر: ۹۳۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

آیا بهرام افشاری یک فروش فوق العاده دیگر را تجربه می‌کند

قرارداد اکران اولین فیلم سینمایی بهرام افشاری در شورای صنفی نمایش ثبت شد و این یعنی احتمالا باید در چند روز آینده شاهد یک کمدی پرفروش دیگر باشیم.
آیا بهرام افشاری یک فروش فوق العاده دیگر را تجربه می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از موفقیت خیره‌کننده فیلم فسیل در گیشه و همینطور فیلم‌های سگ بند و سال گربه، بهرام افشاری به احتمال زیاد در حال رقم زدن یک فروش فوق‌العاده دیگر است. «هفتاد سی» پنجمین همکاری بهرام افشاری و ابراهیم عامریان است که پیش از این در فسیل پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران و فیلم‌های سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» و «مرد عینکی» با تهیه کنندگی او حضور داشته و پیش‌تر از آن به صورت مشترک با ابراهیم عامریان، فیلم‌کوتاه «خانه خاکستری» را کارگردانی کرده است.

در باره این فیلم که هنوز داستانی از آن منتشر نشده است، گفته شده یک طنز اجتماعی است. بازیگران هم از این قرارند: هوتن شکیبا، الهه حصاری، صدف اسپهبدی، حسین پاکدل، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش طهمورث و ناهید مسلمی. عکس‌های متعددی هم از این فیلم منتشر نشده است، اما یکی دو عکس منتشرشده دست کم در مورد دو بازگیر اصلی یعنی بهرام افشاری و هوتن شکیبا، نشان می‌دهد با گریم‌های متفاوتی روبه رو هستیم. بهرام افشاری در نقش یک راننده اتوبوس با سری نیمه تراشیده، سبیل و با پیراهن و ژاکتی کهنه، چهره جدیدی نمایش داده و هوتن شکیبا هم با موی یک طرفه شانه‌شده و سبیل و با کت و پیراهن کثیف، پیش از این دید نشده است.

فیلم به دلایلی از جشنواره سال قبل خط خورد و برای بسیاری این سئوال را ایجاد کرد که با وجود فیلم‌های ضعیف جشنواره، فیلم افشاری چه مشکل بیشتری داشته که از نظر هیأت انتخاب پذیرفته نشده است. افشاری سال ۱۴۰۲ در اکران نوروز با بازی در «فسیل» به کارگردانی کریم امینی موقعیت ویژه‌ای را تجربه کرد. این فیلم پس از پشت‌سر گذاشتن رکورد‌های مختلف به دلیل استقبال تماشاگران در یک اتفاق بسیار نادر در سینمای ایران یک سال روی پرده ماند و بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان فروخت. او البته نوروز ۱۴۰۲ هم سال فیلم «سگ بند» را روی پرده داشت که گرچه با فروش فسیل فاصله زیادی داشت، اما با فروش بیشتر از ۴۰ میلیارد، فیلم پرفروشی بود.

هفتاد سی هم از فیلم‌های اکران نوروز امسال بود که البته باز از چرخه اکران بیرون گذاشته شد و تمساح خونی ساخته جواد عزتی به عنوان فیلم کمدی نوروز روی پرده رفت. اگر این اتفاق می‌افتاد، بهرام افشاری سه نوروز پشت سر هم با یک فیلم کمدی روی پرده بود که احتمالا فروش بسیاری بالایی هم داشت. چه به دلیل حضور خود بهرام افشاری که تماشاگر نشان داده، دوستش دارد و هم این که دیدن اولین تجربه کارگردانی او کنجکاوی برانگیزنده است. حلا باید دید با اکران در نیمه شهریور فیلم به این موقیت خواهد رسید یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین