کد خبر: ۹۳۳۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی خوابگاه دانشجویی دختران خبر داد و گفت: این حادثه ۱۰ نجات یافته داشت.
نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۲:۰۹ بامداد حادثه آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی در خیابان جمالزاده به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک ساختمان ۶ طبقه در هر طبقه ۶ اتاق با ظرفیت ۱۰ دانشجو در طبقه اول بدلیل اتصال سیم برق کولر آبی که در پنجره طبقه اول وجود داشت این طبقه دچار آتش سوزی شد.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در خارج از ساختمان بود و بدلیل داشتن درب دود بر دود حاصل از آتش سوزی به طبقات سرایت نکرد و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود ۱۰ دانشجو که در محاصره دود و حرارت بودند به سلامت خارج کردند.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته نیز شاهد آتش سوزی خوابگاه دانشجویی بودیم که در آستانه آغاز سال تحصیلی ایمن سازی این مراکز و سایر مراکز دانشجویی مهم است و سازمان آتش نشانی در این زمینه آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه ایمن سازی مراکز آموزشی اقدام کند.

منبع: رادار اقتصاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین