کد خبر: ۹۳۳۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

نقل و انتقالات پرسپولیس و معادله‌ای که حل نشد!

بازی با نام‌های بزرگ باعث شده تا هواداران پرسپولیس امید زیادی به نام‌های مطرح شده برای پیوستن به این تیم نداشته باشند.
نقل و انتقالات پرسپولیس و معادله‌ای که حل نشد!
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود آغاز مسابقات لیگ برتر، اما همچنان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خودش است تا بتواند با اسکواد بهتری در مسابقات حاضر شود. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مهره‌های ارزشمندی از دست داد، اما به جای آن‌ها نتوانست مهره‌های موثر و نامداری جذب کند. روند پرسپولیس در نقل و انتقالات به گونه‌ای بود که این باشگاه بیشترین ستاره‌های جدا شده را داشت، اما از طرف دیگر بازیکنان مطرحی به این تیم اضافه نشدند.

در این بین هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات معترض بودند و حتی چند بار مقابل این باشگاه حاضر شده تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند. این وضعیت باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پایه‌های مدیریتی خود را لرزان ببیند و حالا او در فضای مجازی و هواداری این باشگاه، حامیان سرسخت گذشته خود را ندارد.

درویش در حالی مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته که هواداران این تیم نسبت به اظهارات او در فصل نقل و انتقالات مطمئن نیستند. آن‌ها اعتقاد دارند که مدیرعامل پرسپولیس به جای جذب بازیکن، بیشتر به دنبال بازی اسامی مطرح و بزرگ است تا به نوعی زمان بخرد. نام‌های نظیر لیموچی، آقایی‌پور عطیه الله، قلی‌زاده و ... تعداد دیگری از نام‌های مطرح در فوتبال از جمله بازیکنانی بودند که نام‌شان برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شد، اما هیچگاه این اتفاق رخ نداد و قراردادی بسته نشد.

حالا و در جدیدترین مورد نام علیرضا جهانبخش برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده، اما مشخص نیست که این بار هم بازی با اسامی بازیکنان شاخص در جریان است یا واقعاً باشگاه پرسپولیس برای جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برنامه دارد. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با وجود نام‌های مطرحی که از دست داد تنها توانست میلاد محمدی را از تیم آدانا اسپر ترکیه جذب کند آن هم در حالی که این بازیکن قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده بود. 

از طرف دیگر جدایی نام‌های مطرحی همچون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و ... باعث شده بود تا هواداران پرسپولیس از عملکرد مسئولان این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ناراضی باشند. حالا مشخص نیست که این نارضایتی هواداران با جذب میلاد محمدی و احیاناً یک بازیکن دیگر برطرف خواهد شد یا نه.

هرچه که هست رضا درویش آزمون بزرگی در پیش دارد چرا که هواداران پرسپولیس به اظهارات او در نقل و انتقالات مطمئن نیستند و اعتقاد دارند که او بیشتر با افکار عمومی بازی می‌کند تا اینکه به دنبال جذب بازیکنان نامدار باشد. مدیرعامل پرسپولیس برای برطرف کردن این شائبه باید تلاش خود را انجام دهد تا یک نام مطرح به عنوان گزینه آخر سرخپوشان به این تیم اضافه شود. پیش از این از مهرداد محمدی ستاره تیم استقلال برای پیوستن به پرسپولیس نام برده می‌شد تا به اصطلاح بمب نقل و انتقالاتی باشد و حالا نام علیرضا جهانبخش به میان آمده و باید دید که در نهایت کدام بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین