کد خبر: ۹۳۳۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

علیرضا جهانبخش کاپیتان پرسپولیس در این مقطع تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد.
جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

طی چند روز اخیر باز هم نام علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. آن هم در شرایطی که مدیربرنامه جهانبخش با بی توجهی به پیشنهاداتی از ترکیه و دینامومسکو، تاکید دارد علیرضا پیشنهادات زیادی از اروپا دارد و دو تیم از دو لیگ مطرح اروپا برای جذب او در رقابت هستند. از این رو همچنان بعید است حضور این بازیکن ملی پوش را در فوتبال ایران جدی گرفت. ضمن این که جهانبخش به تازگی در مصاحبه‌ای که با یک رسانه هلندی داشته صراحتا اعلام کرده حداقل دو تا سه سال دیگر قصد دارد تا به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد. او در همین مصاحبه اعلام کرد که تمایل دارد تا در یکی از لیگ‌های سری آ و یا بوندس لیگا بازی کند.

به تمام این‌ها باید اضافه کرد در همان مقطعی که جهانبخش و باشگاه فاینورد هلند قطع همکاری کردند، باشگاه پرسپولیس با او وارد مذاکره شد و جهانبخش نیز به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هنوز تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران نداشته و قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. از این رو جهانبخش یک بار پاسخ قطعی خود را به باشگاه پرسپولیس برای انتقال به این باشگاه داده و طبیعی است که از لیست گزینه‌های باشگاه خارج شده باشد.

از این رو باید منتظر بود و دید کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران طی روز‌های آینده کدام تیم را برای ادامه فوتبالش در اروپا معرفی خواهد کرد. هرچند این روز‌ها خبر‌های زیادی در مورد احتمال حضور او در لیگ روسیه به گوش می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین