کد خبر: ۹۳۳۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری ستاد انتخاباتی هریس و دموکرات‌ها در انتخابات

ستاد انتخاباتی کاملا هریس و کمیته ملی دموکرات ها ۲۵ میلیون دلار در حمایت از رقابت های انتخاباتی در ایالت ها برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ سرمایه گذاری خواهند کرد.
سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری ستاد انتخاباتی هریس و دموکرات‌ها در انتخابات
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اطلاعیه‌ای که روز سه شنبه به وقت محلی منتشر شد، ستاد انتخاباتی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نماینده کمیته ملی دموکرات، ۲۵ میلیون دلار برای حمایت از رقابت‌های انتخاباتی در ایالت‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

«جن اومالی دیلون» رئیس ستاد انتخاباتی هریس در بیانیه‌ای گفت که این سرمایه‌گذاری یک «بودجه تاریخی» است که به دموکرات‌ها در سراسر کشور در تعدادی از رقابت‌ها در سطح ایالتی کمک خواهد کرد.

وی افزود: معاون رئیس جمهور معتقد است که این رقابت برای بسیج کل کشور برای مبارزه برای آزادی‌ها و فرصت‌های اقتصادی ما است. به همین دلیل است که معاون رئیس‌جمهور تصمیم گرفته است که مبلغی تاریخی را برای انتخاب دموکرات‌ها با رأی بالا سرمایه‌گذاری کند:، زیرا دموکرات‌ها وقتی با هم مبارزه می‌کنند پیروز می‌شوند.

بر اساس گزارش سی ان ان این سرمایه گذاری شامل موارد زیر است:

۱۰ میلیون دلار به کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات

۱۰ میلیون دلار به کمیته مبارزات انتخاباتی سناتور‌های دموکرات

۲.۵ میلیون دلار به کمیته ستاد قانونگذاری دموکراتیک

یک میلیون دلار به انجمن دادستان‌های کل دموکرات

۱ میلیون دلار به انجمن فرمانداران دموکرات

«جیمی هریسون» رئیس کمیته ملی دموکرات، در بیانیه‌ای افزود که این کمیته «مفتخر است که نزدیک به ۲۵ میلیون دلار کمک مالی به کمیته‌های وابسته به خود برای رقابت‌های انتخاباتی ایالتی در ماه نوامبر ارائه می‌کند.»

سی‌ان‌ان قبلاً گزارش داده بود که ستاد دموکرات‌ها از زمانی که کامالا هریس نامزد ریاست‌جمهوری خود را پس از کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری در ماه جولای آغاز کرد، ۵۴۰ میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین