کد خبر: ۹۳۳۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن

رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شد.
فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی در خصوص بازداشت مردی که با چرب زبانی دختر جوانی را اغفال کرده بود، بیان داشت: دختر ۱۳ ساله‌ای از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشته است و تلفن همراهش خاموش است.

وی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات محلی مشخص شد که دختر شاکی پس از خروج از منزل سوار بر یک دستگاه خودروی سواری با ۲ سرنشین مرد جوان شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مالک خودرو خانمی می‌باشد که مدعی است که خودرو در اختیار فرزند پسرش است و از پسرش و فقدانی خبر ندارد.

وی به شناسایی مخفیگاه متصرف خودرو و همدستش شهرستان جاجرود اشاره کرد و گفت: با کنترل تردد خودرو متهمان در نهایت کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در داخل خودروشان دستگیر و فرد فقدانی که در داخل خودروی متهم حضور داشت تحویل خانواده‌اش شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهم اصلی پرونده در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به ارتباط مخفیانه در فضای مجازی با فقدانی به مدت ۶ ماه و اغفال دختر جوان با شگرد شرکت در جشن اعتراف و اظهار داشت پس از فراری دادن فقدانی با همکاری دوستش فقدانی را در مخفیگاهش در روستای کمرد نگهداری می‌کرده است.

وی اظهار کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین