کد خبر: ۹۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

وزارت ورزش تاریخ‌سازی صفرزاده را تبریک گفت

وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال نقره بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان در پارالمپیک پاریس و تاریخ‌سازی‌ این قهرمان را تبریک گفت.
وزارت ورزش تاریخ‌سازی صفرزاده را تبریک گفت
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های پارالمپیک پاریس، امشب هاجر صفرزاده با زمان ۵۵:۳۹ توانست به مدال نقره ۴۰۰ متر T۱۲ بانوان دست پیدا کند و تاریخ‌سازی کند.

پس از این موفقیت، وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال با ارزش نقره‌ی هاجر صفرزاده در بازی‌های پارالمپیک پاریس را که با تاریخ سازی در ورزش ایران همراه بود، تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ششمین روز پارالمپیک پاریس را هاجر صفرزاده دونده‌ی پرافتخار کشورمان با عزت و اقتدار همراه با رکورد‌های به‌یادماندنی در تاریخ ورزش ایران سپری کرد.

آنچه این دختر بااراده در رویداد رقابتی عظیم پارالمپیک پاریس رقم زد و منجر به کسب مدال نقره در دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ شد، نمادی از توانمندی ورزش ایران است که اولین دونده‌ی زن مدال‌آور ایران در تاریخ بازی‌های پارالمپیک لقب گرفت و نامش نیز به عنوان اولین مدال‌آور از فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان در بازی‌های پارالمپیک به ثبت رسید.

به هاجر صفرزاده دونده‌ی عزت‌آفرین کاروان فرزندان ایران و مربیانی که صادقانه و متخصصانه برای او زحمت کشیدند همچنین فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان که مسیر این افتخارآفرینی را فراهم کردند و به کمیته ملی پارالمپیک تبریک می‌گوییم و همچنان به استمرار مدال‌آوری فرزندان ایران در این آوردگاه مهم ورزشی امیدواریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین