کد خبر: ۹۳۳۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

قابلیت جدید اینستاگرام را می‌شناسید؟

اینستاگرام قابلیتی را فعال می‌کند که کاربران از طریق آن می‌توانند برای استوری ها نیز کامنت بگذارند.
قابلیت جدید اینستاگرام را می‌شناسید؟
آفتاب‌‌نیوز :

از آنجایی که اخیرا استوری اینستاگرام محبوبیت بیشتری نسبت به پست‌های آن پیدا کرده، اینستاگرام هم بر روی قابلیت جدیدی کار میکند که کاربران بتوانند به کمک آن برای استوری‌ها نیز کامنت بگذارند.

اکنون کاربران میتوانند برای استوری‌ها نظر بدهند، اما این نظر تنها به صورت یک پیام خصوصی برای کسی که استوری را منتشر کرده دیده میشود. قابلیتی که اخیرا برای تعدادی از کاربران نیز فعال شده، راه جدیدی است که کاربران میتوانند به کمک آن به صورت عمومی نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

این قابلیت فعلا فقط برای افرادی است که فرد ارسال کننده استوری را دنبال میکنند، در واقع کاربران باید شما را دنبال کرده باشند تا بتوانند برای استوری شما نظر بگذارند. از طرفی اگر بخواهید برای استوری کاربران نظر خود را به اشتراک بگذارید، فردی که استوری میگذارد باید شما را دنبال کند.

با این حال تمام کامنت‌ها در نهایت برای همه به نمایش گذاشته می‌شوند، اما درست مانند استوری، کامنت‌های ثبت‌شده نیز موقتی هستند و تا ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شوند.

طبق گفته سخنگوی اینستاگرام، کاربران می‌توانند قابلیت ارسال کامنت برای استوری‌های خود را روشن یا خاموش کنند. بااین‌وجود، هنوز مشخص نیست که آیا این کامنت‌ها پس از پایان‌یافتن زمان نمایش استوری در آرشیو می‌ماند یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین