کد خبر: ۹۳۳۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

ابطحی: افراطیون را نمی‌شود حذف کرد؛ مهم این است که از دایره تصمیم سازی خارج باشند

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: افراطیون داخل و خارج را نمی شود حذف کرد.آنها وجود دارند و باید هم باشند. در همه دنیا هم هستند. اما مهم این است که از دایره تصمیم سازی خارج باشند. حفاظت از این پرهیز از افراطیگری همه جناح ها نیاز به مراقبت و پشتکار دارد.
ابطحی: افراطیون را نمی‌شود حذف کرد؛ مهم این است که از دایره تصمیم سازی خارج باشند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: با شبکه تلویزیون بین المللی چین (CGTN) در مورد دکتر پزشکیان صحبت کردم:

رییس جمهور پزشکیان به خوبی می‌داند مشکلات اقتصادی مردم به سیاست خارجی مربوط است و لذا برای رفع تحریم‌ها اهمیت زیادی قائل است. اما در کنار سیاست خارجی برای حل مشکل تحریم به عنصر مهم دیگری اعتقاد دارد و آن هم وفاق ملی و پایان نزاع‌های داخلی است. موفقیت در این کار می‌تواند اثر مستقیم بر سیاست خارجی و به تبع آن رفع تحریم داشته باشد.

زیرا با وفاق ملی اولا تصمیم سازی از حلقه افراطیون بیرون می‌آید و ثانیا حمایت همه بخش‌های قدرت را می‌تواند جلب کند و در نهایت با حمایت رهبری، طرف‌های مقابل در سیاست خارجی می‌دانند که با یک مجموعه واحد در ایران روبرو هستند و گفتگو‌ها و مذاکرات جدی‌تر از همیشه اثر خواهد داد.

در مورد افراطی‌ها ونقش آنان در برهم ریختن وفاق پرسید. گفتم افراطیون داخل و خارج را نمی‌شود حذف کرد. آن‌ها وجود دارند و باید هم باشند. در همه دنیا هم هستند. اما مهم این است که از دایره تصمیم سازی خارج باشند. حفاظت از این پرهیز از افراطیگری همه جناح‌ها نیاز به مراقبت و پشتکار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین