کد خبر: ۹۳۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

طلا درجا زد

قیمت طلا امروز پنج‌شنبه (۵ سپتامبر) تغییر چندانی نداشت؛ زیرا سرمایه‌گذاران از انجام شرط بندی‌های بزرگ پیش از ارائه داده‌های حقوق و دستمزد ایالات‌متحده که می‌تواند سرنخ‌های بیشتری در مورد میزان کاهش نرخ مورد انتظار در این ماه ارائه دهد، اجتناب کردند.
طلا درجا زد
آفتاب‌‌نیوز :

هر اونس طلا بدون تغییر در ۲۴۹۴ دلار و ۵۴ سنت بود. قیمت طلای آمریکا تغییر چندانی نداشت و به ۲۵۲۴ دلار و ۵۰ سنت رسید.

شمش‌های بدون بازده زمانی که نرخ‌های بهره پایین هستند عملکرد خوبی دارند و همچنین به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت‌های اقتصادی و سیاسی در نظر گرفته می‌شود.

داده‌ها نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در جولای به پایین‌ترین حد در سه سال و نیم گذشته رسیده است، اما این کاهش به خودی خود احتمالاً برای تضمین کاهش نیم درصدی نرخ توسط فدرال رزرو کافی نیست.

معامله گران احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره را در نشست ۱۷ تا ۱۸ سپتامبر فدرال رزرو طبق ابزار CME FedWatch از ۳۸ درصد به ۴۴ درصد افزایش دادند. داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده که در روز جمعه منتشر می‌شود برای انتظارات فدرال رزرو بسیار مهم است.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا گفت: بانک مرکزی ایالات‌متحده نباید نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری بالا نگه دارد، در غیر این صورت ممکن است آسیب زیادی به اشتغال وارد کند.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۸.۲۴۴ دلار رسید، پلاتین ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۰۸ دلار و ۶۰ سنت رسید و پالادیوم ثابت در ۹۳۳ دلار و ۷۵ سنت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین