کد خبر: ۹۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

تکذیب شد: مهاجم یونایتد شاگرد مورینیو نمی‌شود

آنتونی تمایلی به ترک باشگاه منچستریونایتد و پیوستن به فنرباغچه ندارد.
تکذیب شد: مهاجم یونایتد شاگرد مورینیو نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی یکی از بازیکنانی است که در چند فصل اخیر بیشتر از سایرین در منچستریونایتد تحت فشار قرار گرفته و عملکرد نه چندان خوبش در ترکیب این تیم باعث شده است که انتقاد‌های بسیار زیادی از او مطرح شود.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال در فهرست فروش یونایتد قرار گرفته بود، اما اریک تنهاخ تصمیم گرفت که مانع از جدایی او شود و دوست داشت که همچنان با این بازیکن همکاری کند.

با این حال، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی‌بر علاقه باشگاه فنرباغچه و ژوزه مورینیو به همکاری با این مهاجم برزیلی به گوش می‌رسید. پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ ترکیه تا تاریخ ۱۳ سپتامبر باز است و آن‌ها فرصت جذب بازیکن مد نظرشان را دارند.

اما حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که شایعات مربوط به احتمال انتقال آنتونی به فنرباغچه کاملا اشتباه است و او هیچ تمایلی به ترک منچستریونایتد ندارد و کاملا به پروژه ورزشی این باشگاه متعهد است. منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او فعلاً نمی‌خواهد یونایتد را ترک کند و امیدوار است که بتواند شرایطش را در فصل پیش رو در ترکیب این تیم بهبود ببخشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین