کد خبر: ۹۳۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

جانشین نکونام در زمین شماره دوی آزادی

هر چند که نتایج استقلال باب میل هواداران نبوده، ولی عملکرد دیدیر اندونگ کاملا باعث رضایت کادرفنی و هواداران شده است.
جانشین نکونام در زمین شماره دوی آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدیه اندونگ، بازیکن فوتبال اهل گابن، پس از پایان قراردادش با تیم فوتبال الریاض عربستان، به عنوان بازیکن آزاد به تیم استقلال تهران پیوست. این هافبک توانمند که تجربه زیادی در لیگ‌های معتبر اروپایی دارد، توجه هواداران و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

در اولین هفته از لیگ برتر ایران، به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌اش، نتوانست در مقابل تیم شمس آذر به میدان برود. اما در بازی بعدی برابر ملوان، به عنوان یکی از تعویضی‌ها وارد زمین شد و در همان دقایق کوتاه با نمایش چند حرکت تکنیکی و نمایشی، نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

اندونگ با سابقه‌ای درخشان در تیم‌های مطرح فرانسوی و انگلیسی، به استقلال آمده تا در خط میانی این تیم نقش‌آفرینی کند. او در کارنامه خود بازی در لیگ یک فرانسه و لیگ برتر انگلیس را دارد، که این تجربه‌ها به خوبی در تکنیک و قدرت بازی او مشهود است. در بازی مقابل ملوان، با هر بار لمس توپ، قدرت و دقت بالای او در کنترل و پاس دادن مشخص شد و همین موضوع باعث شد که هواداران استقلال از این خرید رضایت کامل داشته باشند.

در بازی سوم استقلال برابر تیم استقلال خوزستان، دیدیر اندونگ با یک پاس فوق‌العاده به روزبه چشمی، نشان داد که علاوه بر تکنیک فردی، دید و قدرت پاس‌دهی بالایی نیز دارد. اگرچه چشمی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت، اما این صحنه نشان‌گر قابلیت‌های تاکتیکی و خلاقیت اندونگ در میدان بود. این هافبک گابنی با داشتن چنین توانایی‌هایی، می‌تواند یک مهره کلیدی در خط میانی استقلال باشد و به این تیم در دستیابی به اهدافش کمک کند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، به شدت روی توانایی‌های دیدیر اندونگ حساب باز کرده و معتقد است که حضور او در مرکز زمین می‌تواند تعادل و قدرت بیشتری به تیم بدهد. او نشان داده که می‌تواند به تنهایی در پست شماره شش، درست جایی که خود نکونام بازی می‌کرد، کار را برای استقلال دربیاورد. بازیکن توانمندی که هواداران استقلال امیدوارند تا بتواند در ادامه فصل به یک بازیکن تأثیرگذار و کلیدی برای تیم تبدیل شود و در راه موفقیت‌های بیشتر این تیم، نقش مهمی ایفا کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین