کد خبر: ۹۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

یاسمین رحمتی در رشت کشته شد / توضیح پلیس درباره قتل زن و مرد در ویلای اجاره‌ای

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در حادثه‌ای یک زن ۳۶ساله و یک مرد ۳۷ساله غیربومی در یک منزل ویلایی اجاره‌ای به قتل رسیدند، گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند.
یاسمین رحمتی در رشت کشته شد / توضیح پلیس درباره قتل زن و مرد در ویلای اجاره‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی پلیس گیلان با اشاره به وقوع قتل در رشت اظهار کرد: در پی اعلام وقوع دو فقره قتل در یک منزلی ویلایی درشهر رشت، کارآگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. 

وی با بیان اینکه در این حادثه یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی به قتل رسیدند، گفت: مقتولان در یک منزل ویلایی اجاره‌ای ساکن بودند که با سلاح گرم به قتل رسیدند. 

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به تحقیقات پلیس در این خصوص بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند که به محض روشن شدن ماجرا، موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

بر اساس گزارش‌ها هویت زن مقتول به عنوان یاسمین رحمتی، موزیسین شناخته شده و استاد سنتور دانشگاه تهران، شناسایی شده است که اهل تفرش بوده و برای ادامه تحصیل در منطقه پیربازار رشت زندگی می‌کرده است. 

یاسمین رحمتی چند ماه پیش با مرد مقتول، آشنا شده و به نظر می‌رسید قصد ازدواج داشتند و پلیس در حال بررسی انگیزه‌های این قتل است، یاسمین رحمتی علاوه بر تدریس و نوازندگی سنتور، آهنگساز چند آلبوم موسیقی نیز بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین