کد خبر: ۹۳۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

تراشتگن: شاید روزی به آلمان برگردم!

مارک آندره تراشتگن در مورد بازگشت به بوندس‌لیگا ابراز تردید کرد و گفت که شاید در آینده دوباره بخواهد که در آلمان بازی کند.
تراشتگن: شاید روزی به آلمان برگردم!
آفتاب‌‌نیوز :

مارک آندره تراشتگن بیش از ۱۰ سال پیش بوروسیا مونشن‌گلادباخ را ترک کرد تا به بارسلونا بپیوندد و همچنان نقش کلیدی در تیم کاتالانی دارد. با وجود اینکه سطح عملکرد‌های او در ۱۲ ماه گذشته به نسبت کاهش پیدا کرده، اما بارسلونا هیچ برنامه‌ای برای جدا شدن از او ندارد و خود تراشتگن نیز در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش اعلام کرد که قصد ترک باشگاه را ندارد. با این حال، او بازگشت به آلمان در آینده را هم به طور کامل رد نمی‌کند.

تراشتگن گفت: «من قرارداد نسبتاً طولانی‌مدتی در بارسلونا دارم و در آنجا بسیار خوشحالم. خانواده‌ام نیز در کاتالونیا خوشحال هستند. فقط به فصل جدید فکر می‌کنم و تمرکزم روی آن است. هیچکسی نمی‌داند در آینده چه پیش می‌آید. نمی‌دانم آیا بازی در آلمان دوباره به هدف من تبدیل خواهد شد یا نه، باید صبر کرد و دید. اما به طور کلی از وضعیت فعلی‌ام و جایی که هستم بسیار راضی‌ام.»

تراشتگن تا سال ۲۰۲۸ با بارسلونا قرارداد دارد و اگر می‌خواهد تا آن زمان همچنان دروازه‌بان اول تیم باشد باید سیر نزولی سال گذشته را متوقف کند و دوباره به اوج برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین