کد خبر: ۹۳۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶

پشت پرده مصاحبه شبانه جواد نکونام؛ افشاگری پس از برکناری؟

جواد نکونام همین که فهمید برکناری اش قطعی شده، علیه شهریاری دست به افشاگری زد!
پشت پرده مصاحبه شبانه جواد نکونام؛ افشاگری پس از برکناری؟
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام که از ابتدای حضور احمد شهریاری در مجموعه استقلال از در مدارا با او وارد شده بود، همین که شب گذشته فهمید برکناری اش قطعی شده و شهریاری برای پتف بلغاری بلیت سفر به تهران فرستاده، لب به سخن گشود و شروع به اعتراض کرد.

جواد نکونام در این مصاحبه توفانی تلاش کرد با پررنگ کردن مخالفت خود با آلمدین زیلیکیچ اینگونه وانمود کند که دلیل برکناری اش از استقلال همین است که مانع حضور زیلیکیچ در استقلال شد، اما هواداران استقلال به یاد دارند او قبل از اولین بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین در فصل جدید، پذیرفت نام زیلیکیچ وارد لیست و برای او کارت بازی صادر شود.

سرمربی استقلال همین که بعد از بازی با استقلال خوزستان، از طریق فرشید سمیعی متوجه شد شهریاری برنامه‌ای برای حفظ او ندارد، ابتدا از حضور زیلیکیچ در تمرینات گروهی ممانعت کرد و سپس بدون آن که به آسیب دیدگی این بازیکن اشاره‌ای شود، به رسانه‌های حامی خود گفت بنویسند نکونام می‌خواهد نام زیلیکیچ را از لیست استقلال در بیاورد و از میان تورس، منتظر محمد و یا رضا اسدی و حتی کریم انصاری فرد یک نفر را برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرد و همین مساله حتی می‌تواند منحر به برخورد شهریاری با نکونام و اخراج او شود.

حالا این ذهنیت برای برخی هواداران ایجاد شده که عامل اصلی برکناری او، حذف زیلیکیچ است، زیلیکیچی که هفته اول نامش در فهرست ۱۹ نفره استقلال برای بازی با شمس آذر قرار گرفت. زیلیکیچی که شهریاری و نکونام تا همین بازی استقلال و استقلال خوزستان بر سر ماندن او در لیست توافق و تفاهم کرده بودند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین