کد خبر: ۹۳۳۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

عکس/ گزینه پرسپولیس: مهاجمی فراتر از آمار‌ها

ایساک ساکسس با سابقه حضور در تیم‌های سرشناس فوتبال دنیا به تیم فوتبال پرسپولیس لینک شده است.
عکس/ گزینه پرسپولیس: مهاجمی فراتر از آمار‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

ایساک ساکسس مهاجم سابق واتفورد و اودینزه بعد از سامو کاستیخو و امبایه نیانگ، سومین مهاجمی به‌شمار می‌رود که طی روز‌های اخیر به پرسپولیس مرتبط شده و به نظر می‌رسد تلاش مدیران باشگاه برای جذب این بازیکن ادامه دارد.

این بازیکن نیجریه‌ای و ۲۸ ساله درخشش را خیلی زود آغاز کرد و با تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورش در جام جهانی خودنمایی کرد. او در سال ۲۰۱۳ در حالی دو گل و دو پاس گل برای تیم ملی کشورش ثبت کرده بود، موفق به کسب قهرمانی نوجوانان جهان شد و دو سال بعد هم در جام جهانی جوانان طی ۴ مسابقه دو گل زد تا استعدادیاب‌های باشگاه اودینزه او را جذب کنند و به ایتالیا ببرند.

ساکسس بعد از حضور در ایتالیا، به صورت قرضی راهی دیگر باشگاه مالک اودینزه، یعنی گرانادا شد و مدتی به صورت قرضی در تیم دوم آن بازی کرد و سپس به تیم اصلی گرانادا منتقل شد.

ساکسس برای اولین‌بار در هفته دوم لالیگا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای گرانادا به میدان رفت و توانست یک پاس گل را در بازی برابر الچه به ثبت برساند تا شروع امیدوارکننده‌ای داشته باشد؛ شروعی که ادامه‌دار هم شد و این بازیکن موفق شد در اولین فصل حضورش ۱۹ مرتبه در لالیگا بازی کند.

عکس/ گزینه پرسپولیس: مهاجمی فراتر از آمار‌ها

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین