کد خبر: ۹۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹

وعده جذاب علی علیپور به هواداران پرسپولیس

علی علیپور مهاجم پرسپولیس به هواداران این تیم وعده جذابی داد.
وعده جذاب علی علیپور به هواداران پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

علی علیپور مهاجم این فصل پرسپولیس یکی از نفراتی بود که رضا درویش تلاش زیادی برای جذب او کرد. علیپور دقیقا در روز‌هایی موردنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفت که حضور رامین رضاییان در استقلال فشار زیادی را به مدیریت باشگاه پرسپولیس وارد آورده بود و از آن مهم‌تر این که باشگاه استقلال پس از انتقال رضاییان به شدت به دنبال جذب دو بازیکن دیگر از پرسپولیس بود. فرشاد احمدزاده و علی علیپور. به همین دلیل پروسه جذب علی علیپور در آن مقطع برای مدیریت باشگاه پرسپولیس ماموریت سخت و حیثیتی بود. هرچند درنهایت علیپور جذب شد و او بار دیگر پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کرد. هرچند تا به این جای کار پایش به گلزنی باز نشده است.

علیپور که در دو هفته ابتدایی چندان موفق ظاهر نشد در هفته سوم و در بازی با فولاد نشانه‌هایی از پیشرفت را نشان داد تا بیش از گذشته پرسپولیسی‌ها را به بازگشت به روند گلزنی امیدوار کند. اما از همه این‌ها که بگذریم این مهاجم گلزن روز قبل و در جشن قهرمانی پرسپولیس ادعایی را مطرح کرد که البته کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت؛ وعده جذابی که پرسپولیسی‌ها به دنبال تحقق آن هستند.

علیپور روز قبل دار گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ چنین گفت: گاریدو مربی بزرگی است و ما هم پیش فصل خوبی در اردوی ترکیه داشتیم. به همین دلیل شاید برای هواداران جای سوال باشد که چرا با این شرایط خوب پرسپولیس در یکی دو بازی اول لیگ چندان خوب نکرد. برای همین باید این را بگویم وقتی در فصل بدنسازی قرار دارید، نیاز به زمان است تا بدن‌ها باز شده و به شرایط خودش نزدیک شود. به همین دلیل پرسپولیس رفته رفته به شرایط خوب قبل باز می‌گردد. مطمئن باشید هواداران بعد از تعطیلات فیفادی، پرسپولیسی را می‌بینند که انتظارش را دارند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین