کد خبر: ۹۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

راهکار استقلال برای رعایت سقف بودجه به تراکتور رسید!

تراکتور روش کاهش قراردادها را برای رعایت سقف بودجه امتحان کرده است.
راهکار استقلال برای رعایت سقف بودجه به تراکتور رسید!
آفتاب‌‌نیوز :

قانون سقف بودجه قانونی است که از فصل گذشته برای انضباط مالی بیشتر تیم‌ها لحاظ شده و به نوعی جایگزین کارشناسی شده‌تر قانون سقف قرارداد بازیکنان بوده است. به این صورت که تیم‌ها نمی‌توانند بیشتر از بودجه مصوب برای شرایط خود (لیگ برتری بودن، آسیایی بودن و…) هزینه کنند و در صورت اینکه مبلغ قرارداد‌ها بیشتر از بودجه مصوب شود، قرارداد نفر اضافه‌شده در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود.

این موضوع فصل گذشته تبدیل به یک مشکل بزرگ برای استقلال شده بود که در نهایت برخی بازیکنان استقلال پیشنهاد مدیریت وقت برای کاهش قرارداد‌های خود را قبول کردند تا قرارداد همه نفرات ثبت شود و کادرفنی استقلال نفرات مدنظرش را در اختیار داشته باشد.

اما شاید جالب باشد بدانید که این موضوع این فصل برای تراکتور هم دردسرساز شده است. تیم خصوصی لیگ برتر که سرپرست مدیرعاملی‌اش یعنی سعید مظفری‌زاده در صحبت‌های جدید خود مدعی شده هنوز فاصله اندکی تا پر شدن سقف بودجه خود دارند و مشکلی در این زمینه آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

با این وجود شنیده‌های موثق از باشگاه تراکتور گویای آن است که تراکتور هم این مشکل را داشته و از برخی بازیکنانش خواسته قرارداد خود را کاهش دهند و این موضوع با موافقت برخی نفرات همراه بوده تا تراکتور بتواند نام تمامی نفرات خود را ثبت کند و از این باب به مشکلی برنخورد.

در این رابطه گفته می‌شود سپاهان هم دچار مشکلاتی هست و جالب اینکه بدانید سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و تراکتور خواهان افزایش سقف بودجه بودند که این موضوع با مخالفت شدید پرسپولیس همراه بود.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین