کد خبر: ۹۳۴۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

رد پای جنجالی بازیکن مطرح پرسپولیس در جدایی بیرانوند و ترابی

جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر از پرسپولیس و پیوستن آن‌ها به تراکتور به دلیل پیشنهادات مالی بهتر، باعث نارضایتی هواداران شده است.
رد پای جنجالی بازیکن مطرح پرسپولیس در جدایی بیرانوند و ترابی
آفتاب‌‌نیوز :

جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس و پیوستن آن‌ها به تراکتور، به وضوح یکی از مهم‌ترین تحولات نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران بود. این تغییرات به دلیل مسائل مالی و پیشنهادات بهتر از سوی تراکتور صورت گرفت، و با توجه به نقش کلیدی این بازیکنان در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس، خروج آن‌ها فشار زیادی به این باشگاه وارد کرد.

مسائل مالی به عنوان دلیل اصلی جدایی این بازیکنان مطرح شده است. باشگاه تراکتور با ارائه پیشنهادات مالی جذاب‌تر توانست نظر این سه بازیکن را جلب کند. در این میان، شایعاتی نیز درباره نقش یکی از بازیکنان پرسپولیس در تسریع این جدایی‌ها وجود دارد.

گفته می‌شود که این بازیکن به صورت تلفنی با سه بازیکن جدا شده صحبت کرده و با دخالت یک فرد متمول هوادار خارج‌نشین، سعی کرده تا این بازیکنان را به سمت تراکتور هدایت کند. همچنین، گفته می‌شود که مدیرعامل پرسپولیس نیز در این گفتگو‌ها حضور داشته و تأکید کرده که باشگاه نمی‌تواند مبلغ مورد نظر این بازیکنان را پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین