کد خبر: ۹۳۴۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

شمارش معکوس برای پرسپولیس/ ۴۸ ساعت تا جذب مهاجم خارجی برای آسیا

در حالی که ۴۸ ساعت تا پایان مهلت ارسال لیست آسیایی تیم پرسپولیس زمان باقی مانده است، هنوز تکلیف جذب مهاجم خارجی مشخص نشده است.
شمارش معکوس برای پرسپولیس/ ۴۸ ساعت تا جذب مهاجم خارجی برای آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در شرایطی هنوز به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود ادامه می‌دهد که فرصت محدودی برای جذب بازیکن دارد. سرخ پوشان که به دنبال جذب یک مهاجم طراز اول هستند، طی روز‌های اخیر مذاکرات زیادی را با چند مهاجم خارجی انجام داده اند، اما هنوز با هیچکدام از این نفرات به توافق نهایی نرسیده اند.

این در شرایطی است که پرسپولیس طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها تا ۴۸ ساعت دیگر برای تکمیل و نهایی کردن لیست آسیایی خود زمان دارد و تا پایان این زمان باید هرگونه ورود و خروج و تغییراتی که قرار است در لیست داشته باشد را انجام دهد. چه بازیکنان ورودی و چه بازیکنان خروجی باید تا ۴۸ ساعت دیگر در لیست نهایی لحاظ شوند و بعد از آن دیگر نمی‌توان دخل و تصرفی در لیست آسیایی داشت.

از این رو فرصت باشگاه پرسپولیس برای توافق و جذب بازیکن خارجی و وارد کردن آن در لیست آسیایی و ارسال آن به AFC بسیار کم است و باید دید مدیران پرسپولیس می‌توانند در این فرصت باقی مانده لیست خود را برای لیگ نخبگان جمع کنند یا نه؟

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس اگر نتواند تا پایان مهلت اعلام شده مهاجم خارجی جذب کند، بدون حضور مهاجم خارجی در لیگ نخبگان آسیا شرکت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین