کد خبر: ۹۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۱
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

محصولی سرکار خود حاضر نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: رئیس‌کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز بعدازظهر جلسه‌ای در این کمیسیون با حضور وزیر رفاه وتامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس دیوان محاسبات برگزار و مسائل مرتبط با تامین اجتماعی در آن مطرح می‌شود.
سلیمان جعفرزاده افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به دادگاه معرفی خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوالی که آیا فکر نمی‌کنید ذبیحی مقصر نیست و اساسنامه تامین اجتماعی است که ایراد دارد، تصریح کرد: مجلس معتقد است که ذبیحی به دلیل غیر قانونی بودن اساسنامه تامین اجتماعی باید از سمت خود استعفا دهد.
نماینده ماکو در مجلس با اشاره به 2 نامه لاریجانی رئیس مجلس به رئیس‌جمهور مبنی بر غیر قانونی بودن اساسنامه تامین اجتماعی تصریح کرد: رئیس مجلس از ما خواسته تا تکلیف این نامه ها را مشخص کنیم.
جعفرزاده گفت: در جلسه امروز درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه رای‌گیری خواهد شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: خبرها حاکی از این است صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی در اعتراض به مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی 5 روز است که سرکار حاضر نمی‌شود و قهر کرده است که این موضوع شاید منجر به استعفای وی شود.
او در پاسخ به این سوال که آیا اینکه گفته می‌شود مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور از ذبیحی حمایت می‌کنند صحت دارد، افزود: از این مساله اطلاعی ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
بنده پیشنهاد می‌كنم که دولت وجیهه جمیمله شیکییه جمهوری اسلام عزیز بیاید یک از خودگذشتگی نابی بکند که هم از انزوا وتحریم در بیاید و هم یک آبرویی اين آخر عمری برای خودش دست و پا نماید. پیشنهاد اینجانب این است که بسیجیهای نازنین و یکان ویژه ناجا و گشت فلان و چنان و رزمایش کبیر و صغیر را از خیابانها جمع کند و بفرماندهی سرداران اسلام همان سردار زارع مشهور و سردار مستضعف پناه یساز و بقروش زمين خوار و نفت خوار میلیاردی برادر صادق محصولی بفرستد با نیروی دریایی سپاه پاسداران به جنگ دزدان دريايي سومالي تا از نوامیس مسلمین و بيضه لرزان اسلام عزیز جانانه دفاع بعمل آورند دریای تنگه سومالي را كرب وبلا كنند. پاچه دخترها را گرفتن موهای پسرکها را تراشیدن که هنر نیست که فقط در آستین ایرانیان باشد و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
فعلا كه همه كاره دولت مشائيي ورحيمي هستد !متاسفانه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
كابينه نهم خيلي بهتر كابينه دهم بوده چون در كابينه قبلي دولت در دولت بيسار كم رنگ بود وآقاي احمدين»اد به وعدههاي خود عمل نكرد كه مسئولين نبايد در انتخاب مديران بر اساس سفارش نمايندگان عمل نمايند .متاسفانه مديران در كشور نمايندگان معرفي مي نمايند .تا كي اصل تفكيك قوا رعايت شود!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین