کد خبر: ۹۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

اولین واکنش هریس به نخستین مواجهه با ترامپ در مناظره

در حالی که هریس و ترامپ پیش از این رویداد هرگز حضوری یا تلفنی با هم صحبت نکرده‌اند، مناظره آن‌ها با هم یک نقطه عطف در مبارزات انتخاباتی منتهی به انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) آمریکا خواهد بود. قرار است این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای که توسط دیوید مویر و لینزی دیویس مجریان شبکه خبری ای‌بی‌سی مدیریت خواهد شد، بدون تماشاگر برگزار شود.
اولین واکنش هریس به نخستین مواجهه با ترامپ در مناظره
آفتاب‌‌نیوز :

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در اظهاراتی تاکید کرد که برای مناظره با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور آماده است.

معاون رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون در شهر پیتسبورگ دومین شهر پر جمعیت ایالت پنسیلوانیا به سر می‌برد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد آمادگی خود برای مناظره با رئیس جمهور سابق ایالات متحده در شهر فیلادلفیا اولین شهر پرجمعیت همین ایالت، گفت: من کاملا آماده هستم.

به نوشته سی‌ان‌ان، این مناظره قرار است روز سه‌شنبه (۱۰ سپتامبر / ۲۰ شهریور) به میزبانی شبکه خبری ان‌بی‌سی در تالار استقلال شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا برگزار شود، تالاری که قانون اساسی آمریکا در آنجا به امضا رسیده است.

در حالی که هریس و ترامپ پیش از این رویداد هرگز حضوری یا تلفنی با هم صحبت نکرده‌اند، مناظره آن‌ها با هم یک نقطه عطف در مبارزات انتخاباتی منتهی به انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) آمریکا خواهد بود.

قرار است این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای که توسط دیوید مویر و لینزی دیویس مجریان شبکه خبری ای‌بی‌سی مدیریت خواهد شد، بدون تماشاگر برگزار شود.

همچنین این مناظره شامل ۲ وقفه تبلیغاتی خواهد بود که در جریان این وقفه‌های تبلیغاتی ترامپ و هریس حق تماس یا تعامل با اعضای تیم‌های تبلیغاتی خود را نخواهند داشت.

بر اساس قوانین تعیین شده برای برگزاری این مناظره، معاون رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور حق آوردن هیچ متن یا یادداشت از پیش نوشته شده‌ای را به همراه خود به این مناظره ندارند.

به گزارش ایرنا، هریس و ترامپ روز ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) متعهد شدند که در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به میزبانی شبکه تلویزیونی‌ای بی‌سی با یکدیگر مناظره کنند.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهارساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین